środa, 18 maja 2011

W księżycową noc :)

Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami :)


Autor: Patrick Süskind, Pachnidło


Po dwutygodniowej przerwie wracam do blogowania wlasnie z ksiezycowym obrazkiem :)


W sobote dotarl do mnie kolejny bucikowy slownik a juz w poniedzialek cieszylam sie jego widokiem. Wpadlam w taki stan nieważkości hehe ,ze nawet nie zdazylam cyknac foty bez kresek ,wiec w pelnej okazalosci przedstawiam Wam "Księżycowe Buty" na kanwie Carpediem :) 






Serdecznie dziekuje za wpisy pod komunijnym Pinkeepem,ciesze sie bardzo ,ze Wam sie spodobal.I powiem Wam ,ze Komunistce :) rowniez sie spodobal :) pokazala Wszystkim swoim Gosciom i stwierdzila ,ze to najlepszy prezent jaki dostala :) Czyz mozna chciec wiecej? Serce sie raduje jak slyszy sie takie komplementy :)


Pozdrawiam i udanego tygodnia zycze :)


 

1 komentarz:

  1. april79
    2011/05/18 11:28:24
    Bardzo fajny cytat , koniecznie muszę sobie zapisać:)
    i dobrze że już jesteś z nami:)
    -
    alexls
    2011/05/18 15:10:23
    Dano! Fantastyczny cytac, a hafcik polozyl mni ena lopatki tempem wykonania! I to z takim efektem.... Dziekuje za list! Postaram sie wkrotce odpisac:) Pozdrawiam serdecznie!
    -
    magdor2009
    2011/05/18 16:04:47
    No nareszcie :)) ja też jakieś dwa tygodnie milczę. Jeszcze trochę i wszyscy o mnie zapomną :) Obdarowana wylała Ci miód na serce :) Ona dostała najlepszy prezent, a Ty najlepsze podziękowanie :). Pozdrawiam i czekam na nowinki :)
    Buciory superrr.
    Buźka
    -
    haftka54
    2011/05/18 17:40:44
    No i dobrze ,że wróciłaś, ja to zrobiłam wczoraj!
    -
    myszszeczkunia
    2011/05/18 18:56:50
    Zapraszam do wspólnej zabawy w wyszywanie wesołych myszek:)
    -
    piegucha
    2011/05/18 19:56:13
    Ale fajowy obrazek:) Ja fiolet lubię:P I cieszę się, że wracasz! Xxxx to dobra terapia, mnie pomogły w ostatnich miesiącach.
    -
    aneladgam
    2011/05/18 20:00:10
    Jakie to cudowne, że w dobie rozbuchanegoo konsumpcjonizmu tak młoda osóbka docenila włożoną pracę i serce...
    -
    labores_pariunt_honores
    2011/05/19 13:52:56
    wspaniały cytat! optymistyczny!
    no i bucik bardzo sympatyczny, ciekawe czy i ja w przyszłości będę robić coraz równiejsze xxx, bo Twoje są jak od linijki! :) super!

    OdpowiedzUsuń