środa, 22 czerwca 2011

Różane zapachy :)

Juz moge ujawnic moj tajemniczy post :) Byla to niespodzianka, z ktora wstrzelilam sie dokladnie w dzien finalu:) wspanialej zabawy wymiankowej u Moteczka.Sama  tym razem niestety nie moglam uczestniczyc w tej zabawie ,balam sie ,ze nie zdaze i zawiode Ktoregos z Uczestnikow .Zrezygnowalam wiec z bolem serca ale chcac choc troszeczke poczuc zapach roz :) i polaczyc sie z Bawiacymi  w wolnych chwilach wyhaftowalam to malenstwo :)Na genialny pomysl by poslac niespodzianke Marii wpadlam w odpowiednim momencie, chcialam sprawic Jej choc troche radosci i jak zapewnila mnie w mailu ,sprawilam :) ,z czego ogromnie sie ciesze :)


Zdjecia robocze:



I gotowy jak widac Humbug.Kanwa biala, 18-stka ,nici Anchor ,kremowa wstazka i mala,zlota przywieszka do ozdoby.



Humbug polecial wraz z Pinkeepem ,ktory to zrobilam w lutym ale kolorem calkowicie przypasowal do tematu :) i kilkoma gratisami :) :) , Marysiu bardzo Ci dziekujei wspieram ciagle :)


 


 


 




Dziekuje za komentarze odnosnie butow,moze i bardziej drogeryjno-apteczne te buciory ale toz to  przeciez sama chemia :) :)


 


 


To ostatni moj post przed wakacjami ,zycze Wam i sobie wspanialej pogody ,udanych wakacji i niesamowitych wrazen :) Do uslyszenia po urlopie :)


                                                                                           


 

1 komentarz:

  1. ulaihaft
    2011/06/22 16:35:52
    Bardzo,bardzo ładne prezenciki zmajstrowałaś Marysi;)
    -
    barbaratoja
    2011/06/22 17:02:57
    Piękny różany wzór;-)
    -
    koraliki_agi
    2011/06/22 17:03:44
    Piękną niespodziankę przygotowałaś dla Moteczka. Życzę Ci wspaniałego urlopu.
    -
    haftka54
    2011/06/22 19:46:04
    Śliczną niespodziankę przygotowałaś, trudno sie dziwić,że sprawiła radość!i
    -
    ulikop
    2011/06/22 20:38:41
    patrzę, patrzę, napatrzeć się nie mogę. Dana, to co stworzyłaś jest nieziemsko piękne! Zachwyciłaś mnie nieprawdopodobnie.
    Wszystkie Twoje prace są z serii cacuszek, ale może ta kolorystyka, może delikatność wzorów... Mistrzostwo świata!!
    -
    piegucha
    2011/06/22 23:13:25
    Roz nie bardzo, ale same wzory Faby Reilly mnie zachwycaja:) A Twoje wykonanie super! Szkoda mi tylko, ze wafelka sobie nie zostawilas:(
    Udanego urlopu, bezpiecznej podrozy i do zobaczenia w Katowicach:)
    -
    musiak87
    2011/06/23 10:40:32
    Same piękności! Hafcik cudny i wogóle wszystkie prezenciki, podziwiam:))) I pozdrawiam;)))
    -
    aneladgam
    2011/06/23 13:26:36
    No ja się nie dziwię reakcji Moteczka :)
    olśniewający prezent, pięknie wyszyty, wykończony bajecznie, a jeszcze z takiego zaskoczenia :)
    Brawo.
    -
    moteczek
    2011/06/23 20:05:05
    Danuś prezent niespodzianka sprawił mi niesamowitą radość, a dodatkowo otrzymałam te cudowności w dniu, w którym zaczynałam się podłamywać.
    Ten cudowny różany trójkącik rozweselił moją twarz, Pinkeep z domkiem wyciszył mnie, a słowa listu spowodowały, że odzyskałam wewnętrzną równowagę; tak sobie myślę, że to nie przypadek, że te wszystkie cudowności przyszły do mnie w dniu kiedy miałam wszystkiego dosyć.
    Dziękuję Ci raz jeszcze z całego serca.
    Pozdrawiam gorąco
    P.S. Danuś przepraszam, że jeszcze nie pokazałam cudownego prezentu na moim blogu, ale aktualna sytuacja z wymianką związana nie sprzyja, a chciałabym pochwalić się moimi skarbami w godny sposób.
    -
    ella1101
    2011/06/24 01:41:15
    Te rozyczki tez mnie zauroczyly ale ja je wykorzystalam do biscornu. Bardzo ladna niespodzianke przygotowalas dla moteczka. Pozdrawiam.
    -
    agatacia
    2011/06/25 23:21:13
    przepiękny ten różany wzorek, również go posiadam w swoich zbiorach i już nieraz miąłam a niego chrapkę. Pięknie wyszło !
    rosesandlinen.blogspot.com/
    -
    madziorek-myslipisane
    2011/06/26 16:52:15
    piękne róże, cudna niespodzianka ! bardzo mi się podoba wykorzystanie tego hafciku z różami !
    -
    jusine_mala
    2011/06/27 11:04:07
    Cudowny prezent :) Życzę udanego urlopu :*
    -
    ewaiwiki
    2011/06/27 16:49:06
    Cudna niespodzianka !!! Udanego urlopu :)
    Buciki właśnie dziś do mnie doleciały :*
    Pozdrawiam JEWA
    -
    Gość: kwiatek-maks, *.adsl.inetia.pl
    2011/06/27 23:24:20
    Piękny różany prezencik!
    Czy mogłabym panią prosić o wzorek na kwiatek_maks@poczta.onet.pl
    -
    Gość: Jomo, *.internetia.net.pl
    2011/06/28 23:16:08
    Cudny prezent i wspaniały pomysł! Życzę udanych wakacji Dobra Duszko :)
    -
    Gość: elzusia, *.chomiczowka.waw.pl
    2011/06/30 17:38:37
    Piękny różany drobiazg ,jak zwykle u Ciebie perfekcyjne wykonanie!!!Życzę wspaniałych wakacji.
    -
    Gość: Kuba, *.dynamic.gprs.plus.pl
    2011/07/01 07:35:40
    Dzień dobry. Ma Pani wielki talent jak tak patrzę na wszystko to normalnie słów brak. Pani pewnie bardzo szybko iksuje bo ma Pani wprawę i te różyczki są takie delikatne. Ja muszę jeszcze dużo trenować żeby mi coś wyszło z tego iksowania.
    Dobrego dnia Kuba.
    -
    edyta350
    2011/07/01 20:32:18
    Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Jest on dla mnie tym cenniejszy, iż już od jakiegoś czasu podziwiam sobie po cichutku Twoje fantastyczne prace.
    Pozdrawiam
    edyta350-toiowo.blogspot.com/
    -
    labores_pariunt_honores
    2011/07/04 13:54:33
    przepiękne i romantyczne!
    udanego, pełnego słonka urlopu i dużo relaksu!
    pozdrawiam serdecznie :)))))))
    -
    martinka123
    2011/07/10 15:04:55
    prawdziwe śliczności przygotowałaś. A ten różany wzór jest naprawdę piękny i delikatny
    -
    xgalaktyka
    2011/07/15 18:00:57
    Cuda Kochana...cuda ,jak zawsze u Ciebie:)
    Witam..i uściski zostawiam Danusiu :))))
    Kasia
    xgalaktyka2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń