niedziela, 30 grudnia 2012

Moje haftowane prezenty

Niewiele tego :( ale lepiej tyle niz wcale :)


Moja Mama obdarowala mnie oczywiscie po krolewsku a ja dla Niej tylko jedna robotke przygotowalam ale byla nia zachwycona i to mnie cieszy:)


 Wzory te uwielbiam ,wiec sieglam po nie po raz kolejny ,tym razem padlo na fantastyczny motyw jemioly,bardzo lubie tego pasozyta hihi


Poprzednie trojkaciki wyhaftowalam na kanwie a tym razem pokusilam sie o len i nie bede skromna ale wyszlo cudnie:) przynajmniej ja i moja Mama tak uwazamy :) Kilka zdjec bo tak bardzo mi sie podoba ,ze nie moglam sie oprzec :)



 






 


Kolejne prace to juz bezczelnie ,ale za pozwoleniem,skopiowane prace Anki z Pieguchowa :) Gdy tylko dostalam od Niej kolczyki a moja Mama zawieszke ,zakochalam sie w tym wzorku :)  Dlatego tez na szybko zrobilam kilka takich zawieszek.


Pierwsza dla mojej wiernej fanki,Corki mojej kolezanki,gdy zobaczyla mnie w moich ,nowych kolczykach az zapiszczala jakie sa cudne .No to dobra ciocia zrobila zawieszke na kanwie z metalizowana,zlota nitka,motyw w kolorze bordo ,dodalam"szpetny" koralik a na odwrocie wyszylam inicjal ,sznurek-gumka w kolorze zlota i prezencik gotowy :) Najwiekszym szczesciem jest ujrzec ten blysk w oku po odpakowaniu i to piekne :ciociu dziekuje i uscik ,i nic wiecej mi nie potrzeba :)




 


Idac za ciosem przygotowalam takie same zawieszki dla mojej Kolezanki i Jej trzech Corek.Dla kazdej w innym kolorze ,rowniez ze sznurkami-gumkami i koralikiem na ozdobe :) Dziewczyny rownie sie ucieszyly i oto mi chodzilo :)






 


Dziekuje za poprzednie komentarze :)


piegucha ,szczegolnie samemu ciastkarzowi smakowaly swoje wyroby ;-)

1 komentarz:

  1. agatacia
    2012/12/30 20:40:43
    "trójkąciki" wyszły przepięknie!

    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    -
    marinaduch
    2012/12/30 22:25:48
    Len to len:) Trójkąciak prezentuje się wspaniale!
    -
    ulikop
    2012/12/31 02:09:08
    jemiołowy trójkącik cudo!
    -
    piegucha
    2012/12/31 03:16:34
    Humbug super:) A odgapione przywieszki....hmmm, moje ładniejsze, bo robiłam dla Ciebie:P
    No i rzeczywiscie, musialas wszystko "oszpecic" koralikami:P
    Dzieki za wpis!
    -
    cornelka2
    2012/12/31 08:09:36
    Ale przepiękny trójkąt cieszy moje oczy i jest na choince ,jak i reszta zrobionych rzeczy Prezenciki wyszły super fajny wzorek pozdrawiam
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/31 08:22:09
    Przesliczne , bo zrobione jak zawsze z sercem...Iwona
    -
    1_iwonan
    2012/12/31 13:31:46
    Piękny trójkącik i zawieszki też urocze - gratuluję!!!
    -
    ulikop
    2013/01/01 01:29:27
    Szczęśliwości w Nowym Roku!
    -
    aneladgam
    2013/01/01 20:40:10
    U nas też taki jeden dzwoneczek od Ciebie na choince wisi, ślicznie wygląda :)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń