czwartek, 21 kwietnia 2016

Zagubiona sówka

Do sow mnie ciaglo ostatnio a wszystko przez te zdobyczne ramki:)


Jak je kupilam to pomyslalam ,ze podziele sie jedna z Anka :) A ze jakos pustej mi nie wypadalo poslac to wytrwale szukalam innej sowki niz te ,ktore podarowalam mojej Mamie:)


Znalazlam wlasnie ta i mnie sie spodobala mimo fioletowych odcieni :D


Bardzo przyjemnie sie ja haftowalo a jeszcze przyjemniej kreskowalo ,w pazurach jestem zakochana hihi  I te lekkie fiolety nawet sa sliczne ;) i juz wiem ,ze sobie tez taka zrobie :)


Wybralam kanwe rozmiar 20ct koloru szarego nr 705 firmy Zweigart bo na ramce sa szare elementy  i Anka lubi inne niz biale :)


I taki cudaczek mi wyszedl :)


sowkadlaAnkimarzec2016


 


sowkadlaAnkimarzec2016a


sowkadlaAnkimarzec2016c


 


I tak prezentuje sie w ramce ,nieco innej niz dostala moja Mama :)


 


sowkadlaAnkimarzec2016d


 


sowkadlaAnkimarzec2016eJPG


 


sowkadlaAnkimarzec2016f


 


A co znaczy tytul?Dlaczego zagubiona? Pytajcie Wlascicielki :) Tak w podziekowaniu mi napisala :D Moze ze wzgledu na wyraz dzioba? hihi


 


 




 


 


 


Dziekuje za poprzednie komentarze ,ciesze sie ,ze obie sowki przypadly Wam do gustu ,ktory kazdy ma swoj wlasny :)


"Zepsuta"sowka spoglada na mnie  z tej samej ramki co podarowalam Mamie ale pomysl na kartke tez mi sie podoba ,moze kiedys wykorzystam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz