wtorek, 24 kwietnia 2018

Choinka 2018 ~kwiecień~

Tym razem praca nie z gotowego zestawu i nie na choinkę ale tematycznie się zgadza bo czyż aniołki nie kojarzą się szczególnie z tym świątecznym czasem ?:)

Aniołki wyszyte na białej kanwie rozm.18ct,nici DMC i Anchor.







Skrzydełka wyszyłam metalizowaną białą nitką  i pięknie w świetle połyskują.

Według oryginalnej rozpiski aureolki miały być skręcone z dwóch kolorów mulin w tym jednej metalizowanej złotej.Już raz miałam do czynienia ze skręcaniem mulin tu  i wtedy się nie powiodło ,zamiast skręcenia zaplotłam warkoczyk i wyszło świetnie . Tym razem więc wogóle nie próbowałam tych "męczarni" :D i użyłam złotych zawieszek ze świątecznych czekoladek :) Trochę sztywne i niepoddające się ale ogólnie wyszło chyba całkiem nieźle :)











W białej oprawie wydają się najbardziej eleganckie i oto mi chodziło :)















Dziękuję za poprzednie komentarze i pozdrawiam serdecznie ^^

1 komentarz:

  1. ella1101
    2018/04/24 13:46:25
    Sliczne aniolki. Pozdrawiam.
    -
    cornelka2
    2018/04/24 20:14:59
    Cudowne sa te aniolki colosc bardzo elegancka buziaczki
    -
    piegucha
    2018/04/24 23:37:22
    Podobaja mi sie bardzo Twoje pomysly i koncowe efekty specjalne :) Zawsze cos ciekawego wkomponujesz we wzór :)
    -
    Gość: Ewa, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2018/04/25 09:19:13
    Urocze aniołki.
    Pozdrawiam
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/04/25 09:24:21
    Ale fajne towarzystwo !!!! Takie wesołe i jednocześnie uduchowione...Całość - rewelka !!!! Z pozdrowieniami - Iwona
    -
    moteczek
    2018/04/25 22:19:09
    Prześliczny haft, a biała rameczka dopełnia całość.
    Pozdrawiam
    -
    Gość: musiak87, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2018/05/09 11:10:47
    Piękne aniołeczki, też gdzieś nawet miałam ten wzorek. Fajnie wyglądają w białej rameczce, tak delikatnie i subtelnie.
    Pozdrawiam słonecznie i miłego dnia życzę!!!:)
    -
    alkakz
    2018/05/10 11:02:20
    Za każdym razem jak do Ciebie zaglądam planuję wrócić do kanwy i muliny, ale na razie szydełko zabiera mi każdą wolną chwilkę.
    Piękny haft, jestem zachwycona i trochę Ci go zazdroszczę, bo podoba mi się od lat i jakoś nie mogę się zebrać, żeby go wyhaftować. Te aniołeczki są wyjątkowo urocze.

    OdpowiedzUsuń