wtorek, 20 sierpnia 2019

Little Things

Wzór ten zobaczyłam ladnych  kilka lat temu na jakimś blogu i od razu wpadł mi w oko :)
Po kolejnych kliku latach  a dokładnie w tamtym roku 😁 dostałam namiar na wzór od Anki ,za który jeszcze raz dziękuję😘
Wyszyłam go natychmiast ale jakoś dojrzewał do prezentacji na blogu ,cała ja :)
Na kanwie 18ct koloru ecru powstało to małe cudo :)
Nie za dużo kolorów ,piękne przesłanie i gotowe :)







Oprawiłam w drewnianą ramkę z niebieskim wykończeniem idealnie pasującym do koloru motyli i niezapominajek 





Muszę przyznać ,że dzisiejszy wpis jest lekko wymuszony ale w tym pozytywnym znaczeniu :)
 Obrazek ten bowiem wystawiam na aukcję. W dzielnicy w której mieszkałam zbieramy pieniądze na leczenie Filipka .Jeśli Ktoś  z Was ma chęć poznać historię  tego  dzielnego Chlopaka to serdecznie zapraszam na stronę siepomaga
 Każdy może dołożyć grosik do tego szczytnego  celu  o co bardzo proszę :)

Niestety do samej aukcji linka załączyć nie potrafię ale nawet nic nie kupując można wesprzeć Filipa :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziękuję za poprzednie komentarze i miłego tygodnia życzę

12 komentarzy:

  1. Obrazek szalenie wdzięczny. Kolory fantastyczne, takie moje. Mam nadzieje, że szybko znajdzie się chętny, nie tylko by nabyć tak piękną pracę, ale i wesprzeć potrzebującego chłopca!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnisty obrazek i bardzo sie ciesze ,ze wystawilas go na tak szczytny cel Filipek jest bardzo dzielny i mimo choroby zawsze usmiechniety 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny haft!
    Ramka idealnie pasuje, kolory zachwycające!
    Niech się licytuje na zdrowie Filipka jak najwyżej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sampler, bardzo je lubię i dlatego podziwiam Twój, przyglądając mu się uważnie. Jesteś prawdziwą mistrzynią igły. 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Dana - Ty to masz ogromne serce , a haft przepiekny . Z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu się wszystko zgadza. Delikatny wzór przepięknie wyszyty, idealny kolorystycznie. I do tego ta ramka. No po prostu, wspaniałość nad wspaniałościami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny wzorek (czy Dimensions?) i szlachetna akcja! Kolorystyka haftu i ramka wspaniale sie dopelniaja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny wzor! Powodzenia z akcja, a Filipkowi dużo zdrowia!
    Będziesz jeszcze raz xxx dla siebie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Danus wszystkie twoje prace sa przecudowne 😍👌👍😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny obrazek,i Szczytna aukcja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny hafcik!
    Chętnie zatrzymam się u Ciebie na dłużej i pooglądam cudeńka, które robisz.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń