piątek, 15 stycznia 2021

Na bogato

 W nowy rok wchodzę obdarowana cudownie i po uszy😁 a to wszystko za sprawą mojej przezdolnej Mamusi😁

Jej wszechstronny talent mnie oszałamia,zaniemówiłam na widok wszystkich tych cudowności😊

Zresztą same zobaczcie co mam 😁

Kamyczki ręcznie malowane 😍





Szydełkowe elfiki  w mięciutkich sukienkach😍


Cudny domek



Anielskie skrzydełka😇


Przepiękne szydełkowe wisiory





No i szydełkowa rybka 😍


Nie zabrakło też frywolitek😁
Maleńki elfik


I ostatnie dwa hity😍❤
Rozpływam się nad kunsztem ich wykonania ,te maleńkie elementy są tak precyzyjnie wykonane ,że aż nie do uwierzenia😍
Kolczyki konwalie


I kolczyki różyczki



I już na sam koniec element haftu krzyżykowego ,cudowna gwiazdka wyszyta na kanwie plastikowej
Piękny widoczek🤩



Nie wiem co mam powiedzieć bo zwykłe DZIĘKUJĘ to za mało
Wszystko jest tak cudowne ,że brakuje mi słów by to opisać, więc nie pozostaje mi nic innego jak wirtualnie (póki co 😁) Cię wyściskać Mamuś ❤❤


***********
A Wszystkim dziękuję za poprzednie komentarze.



 

















6 komentarzy:

  1. Danuś, to wszystko jest piękne:))
    Kilka takich cudowności i ja otrzymałam, i wiem jak są zachwycające.
    Pozdrawiam gorąco i wszelkiego dobra w nowym roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jak to cieszy ,ze ktos co zrobie to docenia i sie podoba kolczyki i wisiorki bardzo Ci sie podobaly wic je masz a reszta to taki moj dodatek buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Dana! Mamunia obdarowała Cię po królewsku :-) Przepiękne i bardzo różnorodne prace, w zasadzie to na każdą porę roku :-) Cudne :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne prezenty -pozdrawiam zimowo - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne prezenty, masz zdolna mame, te kolczyki sa super.

    OdpowiedzUsuń