niedziela, 14 lutego 2021

Szaleństwo na różowo ;)

 W ten piękny, mroźny ale wspaniale słoneczny dzień przybywam z całkowitą nowością w mojej karierze twórczej 😁

Podjęłam wyzwanie na jednej z fejsbukowych grup  i dzięki wspaniałemu tutkowi od Kasi Adminki udało się mi stworzyć całkiem przyzwoitą makatkę tematyczną do dzisiejszego dnia😁

Powiem szczerze ,że już długo oglądałam wszystkie makramowe cudeńka ale nie ma to jak przystąpić do zabawy i w końcu odważyć się i spróbować😁


Kto mnie zna powie ,że zwariowałam z tym różem🤣 ale czerwonego sznurka od ręki nie dostałam ,więc jest delikatne różowe -nie jest tak źle😉😁

Tak więc ,moja całkowita premiera makramowych supełków❤











♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze ❤



 




8 komentarzy:

  1. Absolutnie udana premiera:))
    Supełkowa makatka prezentuje się świetnie, a kolor różowy dodaje jej subtelności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Premiera jak dla mnie bardzo udana pieknie Ci derduszko wyszlo nie przeszkadza mi nawet kolor pasuje do calosci 😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Dana! Obłędnie ci wyszła ta makrama! Masz talent! Podziwiam :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja jak dla mnie! Trudno uwierzyć że to debiut! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pieknosci,zdolnosci masz wszelkie, tylko podziwiac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te serducho , ja uwielbiam wszystkie....Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. To mnie zawstydziłam z tym moim brelokiem hihi ;).

    Śliczną makramę zrobiłaś i super się prezentuje w tym delikatnym różu :).

    OdpowiedzUsuń