środa, 30 czerwca 2021

Choinka czerwiec 2021

 Kolejny miesiąc przeleciał w tempie błyskawicy🙈 i znowu  rzutem na taśmę kolejny haft  w zabawie Choinka.

Tym razem darmowy wzór od Durene Jones ,słodki ptaszek ,przyjemnie się wyszywało.

Kanwa 20ct nici Dmc,Anchor

Plamka 


I z kreseczkami





I w gwiezdnej rameczce





A zaległościowo zaramowałam ostatnie 3 choinkowe hafty.
Ramki wraz podstawką z przeceny za całe 1€🤣 trochę poturbowane ale za tą cenę wybrzydzać nie będę😁
W związku z tym ,że od dłuższego czasu miałam chrapkę na cudne wzorki Powellka postanowiłam je zaramować właśnie w te ramki😊
Choinka wyszyta na kanwie 14ct ale i tak haft  ciut za mały ,więc dohaftowałam napis.
I całość prezentuje się tak 😊





                              *************

Dziękuję za poprzednie komentarze❤ 


15 komentarzy:

  1. Gwiazdeczka z ptaszkiem cudowna tez bym brala taki super rameczki i wpasowaly sie jak ulal przeslicznosci buziaki M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale swiatecznie, piekne hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszyna prezentuje się gwiazdorsko, a MP w rameczkach to mistrzostwo. Cudnie się prezentują!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszyna słodka:))
    A zaramowane choineczki pięknie się prezentują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna rameczka! Fantastycznie wygląda ten ptaszek :-) A hafciki Powella fantastycznie wyglądają :-) Cieszą oczy :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wreszcie zarazilas sie moim podejsciem, najpierw ramka pozniej haft :P najlepsza kombinacja. Super wesolo wyszlo, bo jak to wzory MP to musi byc wesolo!
    A nowy ptaszek fajny, ale najbardziej jestem pod wrazeniem instalacji w ramce! Dana, chyba zawod powinnas zmienic :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje wykończenie haftów i pomysły na zagospodarowanie, zawsze mnie powalają na kolana!
    Cudo przepiękne zmajstrowałaś...ogromnie mi się podoba całokształt.
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super hafcik! Twoja kolekcja hafcików projektu Powella wygląda przepięknie w tych rameczkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wygląda ten wyhaftowany misiek. Jeśli nie macie podobnych umiejętności zawsze możecie zlecić usługę haftu specjalistycznej firmie np. https://haftuj.com/przeslane-produkcje/

    OdpowiedzUsuń
  10. Haftowane kartki zawsze są ładne, wyjątkowe. Super hafcik i oprawa fajna. Pozdrawiam. Hafcik bieżący pięknie wkomponowany

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne świąteczne hafciki w oprawie. Też mam w planie wzorki P. Od dawna, tylko czasu brak na razie. Ale co się odwlecze itd,...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ptaszek uroczy i wszystkie prace śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń