poniedziałek, 29 listopada 2021

Choinka listopad

 Na kolejny miesiąc naszej zabawy wyszyłam sobie łyżwy😊  Kocham ten sport ,lubię jeździć na łyżwach i lubię oglądać jazdę figurową  ,więc gdy tylko zobaczyłam ten zestaw to była miłość od pierwszego wejrzenia.

 Zestaw od MP.Studia   zawiera 2 schematy łyżwy w kolorze niebieskim i różowym ,więc wiadomo które poszły pod igłę 😁 różowych wyszywać nie będę🤣 

Haft bez ozdobników



I upiększony o backstitche 😍






******

Dziękuję za poprzednie komentarze😍


10 komentarzy:

  1. Piękny haft! Cudna ozdoba choinki powstała :-)
    Przypomniałaś mi jak w dzieciństwie z przejęciem oglądałam zawody w jeździe figurowej! Ależ to były emocje :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne łyżwy! Też lubię jazdę figurową. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna ozdoba choinkowa lyzwy lubilas nawet chodzilas na jazde figurowa i dostalas dyplom .Wspomniena fajne😘😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzialam wczesniej tego zestawu, bardzo fajny! A dlaczego nie wyxxx rozowych, mozesz zmienic odcien na niebieski :)
    Tez lubilam jezdzic na lyzwach :) ale juz od lat nie bylam, ostatnio w US.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ślizuchy !!! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zawieszka . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Krásne korčule, nádhera!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna praca, łyżwy na bogato 😍
    Śliczny wzorek i piękne wykonanie!
    Dziękuję bardzo za wizytę i pozdrawiam serdecznie😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona tym hafcikiem oraz Twoim jak zawsze...perfekcyjnym wykonanie:)
    Oj będziesz miała cudowną choinkę:)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń