środa, 9 lutego 2022

Króliczek

 Szybka akcja w której z przyjemnością wzięłam ja i moja Mama udział 😊

Misie dla dzieci -rękodzieło stworzyła wzór ,który przeznaczyła na akcję charytatywną w celu pomocy małemu Igorkowi 😊

Króliczek malutki i słodki ,wzór rozpisany z największą starannością ,polecam.

A jeśli ktoś wzoru nie potrzebuje a chciałby wspomóc leczenie Igora to tutaj bezpośredni link  klik

Króliczek w mojej odsłonie jako panna Króliczkowa 😁 w sukience ozdobioną haftem płaskim 😁






Koniecznie wpadnijcie na bloga do mojej Mamy by zobaczyć Jej wersję króliczka😍


********

Dziękuję za poprzednie komentarze😘


6 komentarzy:

  1. Kroliczek czeka na spotkanie😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Królisia słodka, cel wspaniały!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna panna Króliczkowa , cel szczególny tylko szkoda ,ze w naszym kraju brak pieniedzy zawsze na takie " sprawy "...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny cel i chylę czoła za wkład króliczkowy :*
    Pięknie się słodziak prezentuje i na pewno ucieszy
    jakieś małe serduszko!
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń