wtorek, 26 lipca 2022

Merry Moose - choinka lipiec 2022

 Pędzi,pędzi jak szalony ,wystrojony i szczęśliwy reniferek 😁.... kolejny hafcik z koralikami od Mill Hill.

Zawładnęły moje serducho totalnie te maleńkie cuda.

Papier,mulina ,koraliki w dwóch rozmiarach i jeszcze rubinowe kryształki.



Trzeba przyznać ,że świecidełek ogrom na siebie założył🤭

Wspomniane rubiny 


 i błyszczącą kokardę



pędzi przez śnieżne zaspy



Dokąd tak spieszy?😁

Do Krisa z majowego wpisu w odwiedziny🤣


Tym razem miałam ubaw z koralikową kokardą u łośka.Świetny pomysł i jak realistycznie wygląda na rozwianą podczas biegu😍

Ostatni rzut oka na łośka

  i dziękuję Wam za liczne,poprzednie komentarze ,miło mi ,że nadal zaglądacie i chcecie zaglądać 😊❤

15 komentarzy:

  1. Fantastyczny i juz ... Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy losik fajnie kokardka wyszla o resztki i wzorek prosze😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowy renifer! Też lubię na święta male hafty :) Koraliki fajne,choć ja nie potrafię 🙈

    OdpowiedzUsuń
  4. No cudny jest i słodki niemożliwie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalony rozpędzony w koraliki wystrojony, no piękny ten Łosiu jest i kropka 🤩🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem! Haftujesz na gotowej bazie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś,to akurat papier do haftowania
      Zestaw Mill Hill 😊

      Usuń
  7. Czadowy jest😀 Cieszę się, ze chcesz wziąć udział w Podaj dalej. Niestety musisz poczekać z ogłoszeniem, aż otrzymasz podarunek ode mnie. Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O masz, nie wyświetliło mojego imienia, ale zapewne wiesz, ze to od Tiny J komentarz 😂

      Usuń
    2. No to czekam cierpliwie😁

      Usuń
  8. Przecudnie ten reniferek wyszedl, lancuszek z czerwono zielonych dodatkow fajnie mu powiewa na szyi, a on widac ze zadowolony 🦌

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny haft, bardzo ładna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń