czwartek, 12 stycznia 2012

Mobilizacyjny kop :P

Lenistwo sie do mnie przypaletalo :(   w krzyzykowaniu ,w blogowaniu  i w domu tez.


Wczoraj dostalam kopa w pewna czesc ciala ;-)  ale,ze to internetowy kop i w dodatku z daleka  to chyba za slaby byl potrzeba mi wiecej hehehe


Jeszcze przed swietami ( a prezentacja w polowie stycznia) powstala Pani Ciastkowa lub jak Kto woli Piernikowa :) ,dla mnie jest Ciastkowa i zdania nie zmieniam


Pokochalam te male wieszaczki ,slicznie wygladaja ,latwo i szybko powstaja ,tylko wspomnianej checi trzeba ;-)


Zatem prezentuje Wam moja Ciastkowa w towarzystwie moich ulubionych, swiatecznych slodkosci na oblatkach :)




 




A ze jeszcze mnie tu nie bylo w tym nowym roku to zycze Wszystkim szczescia,zdrowia i owocnego w kazdych dziedzinach 2012 ,rownoczesnie dziekujac odwiedzajacym i komentujacym za zyczenia i mile slowa :)

1 komentarz:

  1. piegucha
    2012/01/12 20:47:53
    Eeee, Pierniczkowa to jest! Jak w pysk strzelił:P Ładnie wyszła, a moja już chyba w Polsce:P Tylko powiedz mi jak Ty ja powiesisz, bo chyba leżeć koło słodkości nie będzie, co? Jeszcze ktoś się pomyli i ją zje:P
    To kopię jeszcze raz, może tym razem będzie większa siła rażenia:D
    -
    damar5
    2012/01/12 21:19:55
    A Ty myslisz ,ze te slodkosci to tak dlugo moga sobie polezec :P juz dawno wiesz gdzie?....hehehe A wíeszaczek wisi sobie nasadzony na drzewku i nawet wstazeczki nie potrzebowal :) ale jak bede potrzebowala gdzies indziej powiesic to dostanie do koloru czerwony sznureczek :)
    Dana
    -
    alkakz
    2012/01/12 22:07:11
    śliczna
    -
    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2012/01/14 17:00:31
    Ciasteczkowa jest cudna i bardzo smakowita :)
    -
    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2012/01/16 10:51:09
    Pani Piernikowa jest cudna!!!!Iwona
    -
    Gość: Moniuś, *.welnowiec.net
    2012/01/16 10:54:41
    Super praca.Przesłodka Pani Piernikowa;D

    OdpowiedzUsuń