czwartek, 19 stycznia 2012

Rock Garden

I jeszcze jeden ogrodek bardziej rockowy i kolorowy :) O ile same krzyzki haftowalo sie przyjemnie to juz kreseczki byly wielkim koszmarem ,te male detale na twarzach krasnoludkow byly bardzo meczace nawet dla mnie ,ktora  uwielbia kreskowac :) Niemniej jednak udalo sie i jestem szczesliwa ,kanwa Dany wyruszyla juz dzis do kolejnej Hafciarki :)


Kolorowa plama



i rozspiewane krasnale :)


Dzis i ja rozmarzylam sie za wiosna ,za oknem szaro,ponuro i deszczowo a no i wietrznie :(


Dziekuje za poprzednie komentarze :)

1 komentarz:

  1. piegucha
    2012/01/19 21:14:47
    Oj, Dana! Nie marudz! U mnie dzis tak zimno, ze jak szlam to czulam, ze mi okulary przymarzaja do nosa:( To jest masakra!
    A ogrodek fajny - bo te krasnale nie takie typowe jak te z ogrodka:P Choc pamietam do dzis wedrujacego krasnala z Amelii:)
    -
    Gość: Edyta, 213.77.60.*
    2012/01/19 21:43:10
    Krasnale mają buziaki jak malowanie :)
    -
    eda-1
    2012/01/24 10:48:39
    Dano, melduję, że RR-owe ogródki właśnie do mnie przyleciały:) Cieszę się, że zabawa trwa nadal, choć, jak się zdążyłam zorientować, nie obyło się bez pewnych problemów...
    Zaraz zabieram się za Rock Garden - wiedząc, że RR-y do mnie lecą celowo nie zaczynałam innych haftów:) Pozdrawiam ze słonecznego dziś Lublina:)
    -
    Gość: cornelka, *.centertel.pl
    2012/01/27 08:55:17
    Krasnalki są przepiękne i wykonane super
    -
    Gość: Moniuś, *.welnowiec.net
    2012/01/27 20:06:01
    Ładnie,jestem ciekawa całości. P.S.nie znosze konturować:/

    OdpowiedzUsuń