piątek, 3 sierpnia 2012

Latem...

najwięcej czasu spędza się w ogródkach,plewiąc,sadząc,ciesząc oczy wszystkimi dobrami :)


Jeszcze przed urlopem dotarły do mnie 3 kanwy z ogródkami  naraz , więc trzeba było je natychmiast "wypielęgnować " :) :)


Pierwszy ogródek powstał na kanwie Basi ,niebiański ogród ,pełen soczystych jabłuszek :)


Plama



i z kreseczkami:)



Kolejny powstał na kanwie Brzyduli,wodny ogród z cudownie kolorową rybką ,najbardziej radosny :)


Plama



i z kreseczkami.....


Trochę się obawiam czy Właścicielce spodoba sie kolor wody ,mulinę dobrałam sama i nie wiem czy nie jest ciut za ciemna .


 



I ostatni ogród,piwny powstał na kanwie Edy :) Dobrze ,że w tych kuflach takie sympatyczne kwiatki bo samego trunku niestety nie lubię :(


Plama



i gotowe :)



 


Tym sposobem zakończyłam przygodę z ogródkami ,czekam tylko na swoją kanwę :)


 




 Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

1 komentarz:

  1. piegucha
    2012/08/02 23:43:51
    No, no! Pracowite wakacje mialas:P Fajnie, ze juz koniec zabawy, bo strasznie dlugo Wam sie ciagnela:( Mam nadzieje, ze Twoja kanwa szybko do Ciebie wroci!
    I tak trzymac z czestotliwoscia wpisow:D
    -
    alexls
    2012/08/03 05:09:44
    Zgadzam się z Anią co do częstotliwości wpisów!:)
    Ogródki wyhaftowałaś perfekcyjnie! Bardzo podoba mi się ten podwodny:)

    Pozdrowienia!
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/03 07:41:31
    Slicznie i juz...Pozdrawiam - Iwona
    -
    brzydula13
    2012/08/05 18:43:21
    Kolorki wody może i ciemniejsze, niż miały być, ale mi się podoba :) Cieszę się, że już niedługo moja kanwa do mnie wróci.
    -
    cornelka2
    2012/08/06 08:03:19
    Sliczne ale naraz tyle .Oj było roboty ale efekt końcowy piękny pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń