czwartek, 30 sierpnia 2012

Złote serce

Wystarczylo tylko jedno slowo i to pisane .


A o co chodzi?  Poskarzylam sie Ance ,ze zgubilam kolczyki ,ktore mi podarowala przy drugiej naszej wymiance ,kolczyki byly bardzo cenne ,wszystkie takie sa ale te wyjatkowo bo jedyne z motylkami .Rozpacz moja ogromna :( przeszukane  wszystkie pudelka z bizu i nie tylko,i nie ma :(  


Pozostalo tylko wspomnienie  i nadzieja ,ze moze jeszcze i gdzies...


 



Dni byly coraz gorsze bo motylki wyfrunely,wieszaczek do pawia zagubiony ,fatum jakies czy co? i jeszcze czekalam na bardzo niemila przesylke ,wszystko to spowodowalo moj ostatnio czarny humor i przyprawilo o okropny bol glowy :( 


Cieply, piatkowy poranek ,otwarte okna i slysze znajomy odglos listonoszowego rowera :)  gdy tylko zniknal za zakretem pobieglam do skrzynki i co widze ?Znajomy kolor koperty :) :)   po niemilej przesylce nie bylo sladu za to przepiekna  hamerykanska do mnie przyleciala !!!!


Jak juz ja otwarlam to padlam z wrazenia ,oczy okraglutkie zrobilam i macalam ,macalam i macalam  i przez pol dnia zastanawialam sie ,ktorymi sie przyozdobic :) :)


 


Anka mowi o sobie "chapiś"  i niech se nim jest  ale ja tam  wiem ,ze pod tym plaszczykiem skrywa sie   najszczersza Dziewczyna jaka spotkalam ! I pomoze ,i doradzi,i opitoli jak trzeba hihihi a przede wszystkim w rozpaczy pomoze :) :)


Nie spodziewalam sie wogole takiej przesylki, oczywiscie zaraz podziekowalam Ance na GG  slowami :wariatko!!!  hihihihi  a Ona skromnie :


no co ,Ty bys tak nie zrobila???  i po tych slowach miętko mi sie zrobilo ,ze sa na swiecie jeszcze tacy dobrzy i o zlotym sercu ludzie :)


No i co w tej kopercie znalazlam? Oczywiscie motylkowe kolczyki!!!!


Anka dlugo sie nie zastanawiala tylko wskoczyla na Czerwonke i pognala do sklepow na podboj motyli :)   Tak sie przejela ,ze za jedna para nawet do Kosciola zawedrowala bo dostalam takie ,cudowne i  swiete motyle z biblijnym przeslaniem :)


 


Sa piekne i swietnie sie nosza a do zdjec pozowaly z  kartkami  ,ktore tez dostalam :) Jedna z motylem i kwiatkami a druga z lawenda ,ktora uwielbiam :)


 


Przypis:z Kosciolem zartowalam hihihihi


 


 


 



i druga para motylkowa zrobiona wlasnorecznie  przez Anke  i tez sliczne ,ze  brak slow :)


 



Skoro motylki to i tez ptaszki bo ja to wielbicielka wszelakiej fauny i flory :) :)   Te sa powalajace  ,patrza na mnie jakby zza szybki, same zobaczcie jakie cudne !


 



I na deser te ,ktore zalozylam jako pierwsze .Nie potrafie opisac ich urody  ,oszalamiajace !!Spodobaly mi sie natychmiast a ze ubior w tym dniu pasowal najbardziej do tych ptaszat ,wygraly i zawisly w moich uszach!!!


Takie niespodziewane niespodzianki sa urocze , dziekuje Ci Aniu serdecznie ,uszczesliwilas mnie do reszty :)


Przepraszam ,ze tak dlugo nie publikowalam Twoich prac ,dzis zdublowalysmy swoje wpisy  ,dla zainteresowanych wpis  Anki na jej blogu tu.


Bede sie starala juz nic nie zgubic :) Nawet Duze M. sie juz stracha hihihi ,spacerujac nagle przystaje ,okrzyk:jej zgubilas kolczyka !   a ja :uspokoj sie ,nie zalozylam wcale:)     .......uffffffffffff  :) :) :)


 


Po raz kolejny i kolejny dziekuje Anku (przepraszam Pani Iwono ,ale Anku bardzo mi sie podoba,zawsze sie usmiecham jak czytam  )  za tak cudna przesylke i troszke zaluje ,ze nie moge juz nic zgubic :P                       zartowalam hihihi


 


 




Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze,fajnie ,ze  i Wam podobaja sie moje malenstwa :)


alexls    dzieki ze jestes :),ja niestety na Twoj blog nie zawsze potrafie sie dostac :(   Czesto jest tak ,ze po otwarciu blokuje sie caly komputer i nie rusze juz z niczym ,musze go resetowac :( Tylko na jednej przegladarce potrafie przejrzec i poczytac ale znowu nie moge dodac komentarza i kicha totalna :(   Na pocieszenie dodam ,ze nie tylko z Twoim blogspotem mam problemy                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Twoje Twoje herbatki sa bardzo apetyczne :) :) i jak zwykle super sfotografowane :)


 

1 komentarz:

  1. Gość: edytag74, *.internetdsl.tpnet.pl
    2012/08/30 10:01:20
    Śliczne kolczyki! Motylki urocze a ptaszory cudne! Zazdroszczę!!
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/30 11:38:10
    My tak zwyczajnie mamy , ze nie Ania a Anku i juz... I dobrze, a kolczyki fajne!!Ja zgubilam zloty kolczyk z perla , ktory dostalam od meza/pare/ na Wielkanoc i cieszylam sie nimi przez tylko tydzien...Szkoda, ale dorobie sobie go u jubilera...Poszlismy go szukac, ale szukaj wiatru w polu... Iwona
    -
    alexls
    2012/08/30 11:52:32
    Wzruszajaca historia:) Kolczyki juz podziwialam, a za to dobre serca Ani to niech jej los wynagrodzi stokrotnie!

    Dano, mam dokladnie to samo z blogami. Na chromie mi blokuje, a na " e " nie moge wstawic komentarza:( Zatem sie nie przejmuj, bo dozumiem!

    Usciski!
    -
    piegucha
    2012/08/30 13:35:35
    Ale Ty tu chrzanisz:P Jakie zloe serce:P Phi, nikt Ci nie uwierzy, ze to o mnie:P Normalnie przymusilam Cie do dzisiejszego wpisu:P
    A tak na powaznie, to ciesze sie, ze sie spodobala przesylka:) Matkas pisze, ze zgubila a zapomniala jak ja plakalam jak zgubilam moja zlota wkretke z cyrkonia w Grecji w te wakacje:( Na naszym placu!!!!!!!! A wkretka tym bardziej cenna, bo kupilam ja kilka lat temu za kase ze stypendium naukowego jak bylam na Polibudzie:( No nic, zdarza sie:(
    Trzymaj sie!
    -
    paga-tek
    2012/08/30 14:58:42
    Przesliczne skarby dostalas od Pieguchy :) Ona potrafi czlowieka rozweselic najmniejszym drobiazgiem :)
    -
    cornelka2
    2012/08/30 17:01:20
    No nie ,ale Cię Anka obdarowała przewspaniałymi kolczykami . Każde piękne w swoim rodzaju mówiłaś mi ale nie spodziewałam się ,że takie piękne ale Anka ma dobry gust i to podobny do Ciebie masz za co pięknie dziękować i nic już nie gub!!!!!! całuski

    OdpowiedzUsuń