wtorek, 30 października 2012

Dynia

Za wieloma oknami pełno paskudnego śniegu u mnie go brak ale mimo wszystko  aura już zdecydowanie zimowa:( Całe szczęście ,że można utrwalić to co lubimy i się nam podoba na zdjęciach :) Dziś dla poprawy nastroju pokażę Wam fantastyczne kolory i skarby jesieni :)


Na jednym z wielu spacerów nazbieralismy kolorowe liście ,które ułożylam w bukiet ,i prześliczne kasztany a całość zapozowała do mojej kolejnej robótki .


Mała zawieszka wyszyta na lnie koloru ecru ,kilka dodatków i proszę - jesienna ozdoba gotowa :)


 



i kilka szczegółów


 









 


Zawieszkę podarowałam Cioci na urodziny :)


Zanim przez swoje niedołęstwo i gapowatość na własne życzenie przykułam się do kanapy z  "piękną",czerwoną ozdobą na prawej szłapie :) :) byłam bardzo zajęta.



 


Spacerowalam często  po lesie i efektami tych wędrówek muszę się pochwalić:)


Pierwsze plony nie byly tak obfite ale mimo wszystko zrobiły wielka frajdę : prawdziwki i maślaki ,mniammm :) :)



Kolejne już znacznie większe ,no i po podziale z koleżanką :)


 




 


Zjadłam ,żyję ,więc chyba na grzybach się znam hihihi  Jesien jest czadowa :) :)


 


Krótko ,mykam na moja kanapę bo noga musi odpoczywać  na wysokościach.


Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze,pozdrawiam serdecznie i uważajcie na siebie bo najwięcej przeszkód można znalezć na prostej drodze :) :)

1 komentarz:

  1. maagdas
    2012/10/30 16:58:46
    Zazdroszczę grzybów, wyglądają przepysznie :)
    Zawieszka przepiękna. Nie na darmo mówią małe jest piękne :)
    Pozdrawiam i oszczędzaj nogę - Magda :)
    -
    piegucha
    2012/10/30 17:11:28
    Dynki super! Tylko znowu musialas dowalic tyle paskudnych koralikow:P
    A noge obciac, bo cos Ci przeszkadza:P
    -
    cornelka2
    2012/10/30 18:58:42
    Zawieszka przecudna zamawiam taką samą ,a ta czerwona skarpeta jest fe bo przez nią nie mogliśmy się zobaczyć całuski
    -
    myszszeczkunia
    2012/10/30 20:40:53
    Chociaż za oknem zima u Ciebie prawdziwa piękna jesień:)
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/10/31 08:56:43
    Zdrowia, zdrowia...Dyniowa zawieszka po prostu cacuszko...Iwona
    -
    anek-73
    2012/11/01 10:34:06
    Ja tam kiedyś wylądowałam w gipsie, gdy spadłam z JEDNEGO stopnia schodów :P To już mnie nawet prosta droga nie zdziwi:)
    Cudna zawieszka - takie właśnie kolory jesieni uwielbiam!
    Grzybki - mniam :P Uraczyłam się nimi w tym roku ogromnie :):) :)
    -
    paga-tek
    2012/11/01 12:41:32
    Sliczna zawieszka. Uwielbiam jesien i tej prawdziwej polskiej jesieni brakuje mi najbardziej, tego zapachu lisci w parkach :)
    -
    musiak87
    2012/11/09 09:29:43
    Śliczna jesienna zawieszka, uwielbiam jesienne dekoracje:) Zdrowia szłapie życzę! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń