wtorek, 9 października 2012

Make today count

Zmusilam sie :) :) i przedstawie  Wam dzis kolejna prace z moja tematyka :) Zestaw ten dostalam juz bardzo dawno ,bardzo dawno tez go wyszylam i odlozylam do wykonczenia ,w koncu sie zebralam w garsc i skonczylam .W ten sposob w te paskudne ,mokre i zimne pazdziernikowe dni  brrr moge cieszyc sie kolorowym i cudnym motylkiem :) :)  Im dluzej na niego patrze tak stwierdzam ,ze bedzie wisial caly okragly  rok bo swietnie rozswietla moje mieszkanie :)


Motylek a wlasciwie dwa bo jeszcze malenstwo sie doczepilo :) wyszyte na plastikowej kanwie ,jest to pierwsza moja praca na takim materiale i musze przyznac ze z kazdym krzyzykiem bylo coraz lepiej a tak bardzo "balam sie" zaczac :) i moge tylko potwierdzic ,ze na plastiku fajnie sie wyszywa i kreskuje i nawet supelkuje :) :)


Zdjecia przyduze ale to na specjalne zyczenie Anki ,stykna Ci takie ?:) :)


Gotowa praca przed kreskowaniem


 



i obkreskowany :)


 


 



 


i kilka szczegolow


 




 


A tak prezentuje sie w calej okazalosci



 i na scianie



 i na wolnosci :) :) na tle mojej mini rabatki :)



I pierwszy raz pokazuje moja prace od tylu :) podkleilam ladnie filcem ,wiec i przodu i tylu nie moge sie wstydzic :) :) 



 




Dziekuje za tak liczne odwiedziny i ostatnie komentarze ,ciesze sie bardzo z kazdego slowa :)


Anka sorry ,ze nie pokzuje Ufoka ale sie jeszcze nie obfocil ;-)

1 komentarz:

  1. piegucha
    2012/10/09 23:20:21
    No wreszcie! Kiedy ja Ci ten zestaw dałam? W lecie 2011 roku? Toż to typowy ufok, bo ponad 1,5 roku go robiłas:P A tak nie chcialas go przyjac jak Ci dawalam:P Juz powoli zastanawialam sie czy go nie zgubilas, bo tak sie ociagalas z pokazaniem:P
    Super wyszedl! Fajnie, ze polubilas kanwe plastikowa, bo i ja ja uwielbiam:) Z filcem dobrze wymyslilas, choc ja dalabym jakis pastelowy, wiesz jak lubie bialy kolor:P
    To czekam na kolejne ufoki:P Widze, ze mam ostatnio dobry wplyw na inne hafciarki i ich ufoki:P
    -
    piegucha
    2012/10/09 23:30:10
    Aaaaa! Rozmiar zdjec idealny, wreszcie wszystko widac:) Dziekuje!
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/10/10 07:05:01
    No i wyszedl b. ladny ufok, warto bylo...Iwona
    -
    cornelka2
    2012/10/10 08:13:15
    Ale śliczny kolory i cały piękny a na rabatce prezentuje się przeuroczo super !!!!!całuski
    -
    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/10/10 11:16:44
    Motylek jak marzenie! Bardzo optymistyczny. W sam raz na ponuro-szare dni!
    Pozdrawiam,Edyta
    -
    anek-73
    2012/10/10 13:33:40
    Śliczny motylek. Najładniej prezentuje się na tle kwiatków :)
    -
    paga-tek
    2012/10/10 21:23:24
    Super motylek. Bardzo podobaja mi sie tego typu hafty :)
    -
    Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/10/12 04:14:27
    Cudnie kolorowe cacuszko! Emanuje dobra energia, a najwazniejsze jest to ze Ci sie podoba!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń