sobota, 24 marca 2018

Choinka 2018 ~marzec~



Haft wykonany z oryginalnego zestawu DMC,na kanwie z dużymi dziurami :D czyli 14ct ,nici DMC.

Wyszywało  się cudnie ,kolory jak na zimowy obrazek bardzo ciepłe








Kresek nie za wiele ale podkreśliły co trzeba i obrazek nabrał kształtów













Oprawa natomiast była prawdziwym wyzwaniem.Dołączona do zestawu cudna,złota rameczka okazała się za mała.Haft nie chciał się w nią zmieścić za żadne skarby :/  Poobcinałam kanwę jak tylko się dało i dalej się nie mieścil :( dobrze ,że dołączyli jeszcze tzw.plecki ,czyli kartonik samoprzylepny w kształcie gwiazdki .Przykleiłam do niego haft i ciełam dalej ,w niektórych miejscach nawet krzyżyki trzeba było przyciąć.

Ale w końcu udało się haft zaramować i gwiada błyszczy cudnie :D  



















Dziękuję za liczne poprzednie komentarze. Pozdrawiam ^^

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2018/03/24 11:22:45
    Te rameczki czasami tsk maja ale gwiazdeczka jest przepiekna!!!!!
    -
    alkakz
    2018/03/24 13:23:40
    Ale mi się marzy cała choinka w takich pięknych ozdobach, dużo takich cudownych haftów w pięknych rameczkach, ręcznie robionych bombek i gwiazdek. Jak spotkam gdzieś podobne ramki, to może wreszcie przestanę Ci zazdrościć tych pięknych maleństw i wreszcie coś sobie zrobię.
    -
    piegucha
    2018/03/24 21:18:15
    Cudny hafcik! Ale z ramka to samo pisałam rok temu jak wyxxx swoja swieczke. Zle zaprojektowany haft :(
    -
    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2018/03/25 09:59:12
    Śliczny haft! Bardzo lubię takie wzory z domkami.
    -
    Gość: labores-art, 94.204.132.*
    2018/03/25 10:28:17
    bardzo lubię te zimowe obrazki, i ten jest magiczny! szkoda że trzeba było ciąć gotowe xxx ale efekt jest wspaniały! bardzo ładnie wygląda na tej gałązce :)
    -
    moteczek
    2018/03/26 22:14:37
    Pokombinowałaś, ponacinałaś, poupychałaś ... w efekcie cudnie wyszło:))
    Pozdrawiam serdecznie
    -
    Gość: Kasiek, *.mtm-info.pl
    2018/07/24 16:37:06
    Oj kuszą mnie te zestawy i nawet planowałam kupić, żeby do sezonu choinkowego zrobić, ale te problemy z rozmiarami

    OdpowiedzUsuń