poniedziałek, 5 marca 2018

Monarchs -Bucilla



Piękny zestaw moich ulubionych motylków dostałam od Anki.

Kanwa biała 14ct duże dziury ;-) i dołączone do zestawu nici DMC.

Wzór dość ciężki ,krzyżyki i minikrzyżyki czyli 2 w jednej krateczce i tu były przydatne te duże dziury :D,kolory mieszane ,różnokolorowe backstitche i frenchknoty :)Długo haftowałam ale dałam radę :) Są piękne ,może zdjęcia całego uroku nie oddają  ale dla mnie to  rewelacyjny obrazek:)









Kilka szczegółów ,jak widać frenchknoty nie są moją mocną stroną ale czy wszystko musi być idealne ? :)










 I w ramce ,miałam dwie do wyboru ,w drodze głosowania wygrała ta ,obramowanie ramki idealnie pasuje do kwiatów w hafcie :)




















Dziękuję za poprzednie komentarze.

Pozdrawiam ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz