piątek, 29 maja 2020

Santa`s Quilt -choinka maj 2020

W tym miesiącu wieszaczek na zielonej kanwie z Mikołajem pod patchworkową kołdrą :)
Mały haft ale przez kompozycję i zmianę kolorów zajął jednak sporo czasu.

taka sobie kolorowa plama



i wykończona backstitchami ,które fantastycznie nadały wyrazistości.
Jak widać backstitche również zajęły mi sporo czasu ale efekt cudny :)
Pod taką świetną kołdrą to i sny muszą być fantastyczne :)


Kilka szczegółów ,żeby przybliżyć Wam również gościa pana Mikołaja :)
                       Bo i słodkiej  myszce spodobała się ta kolorowa kołderka :D

                      Pracę podkleiłam zielonym filcem i tradycyjnie przyozdobiłam wstążką.



~~~~~~~~~~~

Dziękuję bardzo za poprzednie komentarze.



12 komentarzy:

  1. Cudny!!!!!!!!!! Tez go mam, ale nie wpadlam, ze to kolderka, myslalam, ze jakies pudelko z prezentami :P
    Fajnie, ze tak sie mobilizujesz w tym roku, choinka bedzie cudna w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Backstitche robią robotę ;) Super wieszaczek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny ten pan Mikolaj z ta kolderka buziakiM

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny bo taki kolorowy i taki mini i wiadomo - swiateczny !!!! Z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieść niesie że mamy urodziny tego samego dnia :) a więc z kilkudniowym opóźnieniem wszystkiego najlepszego! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dana! Rewelacyjny Mikołaj! Śliczny hafcik z masą cudnych szczegółów! Myszka urocza i ta kołderka...
    Zdrówka, czasu i weny na wszystko co kochasz! Sto lat!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft przepiękny :D Super Mikołaj :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten hafcik. Backstitche świetnie wykończyły wzorek 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wieszaczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny hafcik!
    Wspaniale się prezentuje na tej zieleni aidy i do tego to wspaniałe wykończenie:)
    Ogromnie mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Magia backstitchy zrobiła swoje. Śliczny. Ostatni mój haft też był wymagający maleństwo a różne kolory i ilości backstitchy.

    OdpowiedzUsuń
  12. No piękne! Bardzo mi sie podoba a ta kolderka jest niesamowita:) też bym takie chciała :) a jak zrobiłaś te wieszaczki? Sa gotowe?

    OdpowiedzUsuń