piątek, 26 czerwca 2020

Puppy Stockings -choinka czerwiec

Jak się okazuje wieszaczków  u mnie pod dostatkiem :) bo i w tym miesiącu prezentuję kolejny z firmy nmi.
Szybko i przyjemnie go wyhaftowałam





i gotowy po obkreskowaniu :) uroczy psiak :)

W tym zestawie nie było plastikowego wieszaczka tylko prosty drucik ,który trzeba było skręcić sobie samemu .Jak wyszło tak wyszło ,moim zdaniem nie jest źle :)
Do ozdoby  tradycyjnie wstążka:)






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję za poprzednie komentarze



11 komentarzy:

  1. Fikusny wieszaczek bardzo mi sie podoba recykling prosze buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny śliczny hafcik :-) Ależ ten psiak w skarpecie jest uroczy! Z wieszaczkiem poradziłaś sobie rewelacyjnie :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostani komentarz to ja, moje dziecko sie wlogowalo i dlatego jestem nieznana ale juz naprawione. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny caly zestaw i zrobilo sie jakos zimniej przy obecnych temperaturach , wilgotnosci i duchocie...Z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy zestawik aż się oczy uśmiechają do tego psiaczka:)
    Lubię takie małe ozdóbki świąteczne:)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny psiak. Kontury potrafią czynić magię...

    OdpowiedzUsuń
  7. jak znalazł na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziak bardzo lubię takie maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi sie pomysł i wykonanie z tymi zawieszkami.

    OdpowiedzUsuń