środa, 12 grudnia 2012

Prezenty,prezenty :) :)

 


Dzis dotarla do mnie pierwsza przesylka ,zolta koperta ,zaraz wiedzialam od  Kogo :) :), od  Pani Mikolajkowej z dalekiego Pieguchowa :)


Klej to w Ameryce jednak mocny hihihi nie dalam rady rozerwac w ruch poszly nozyczki i tyle wysypalo sie cudownosci.



Swiateczna kartka z poinsencja ,przepiekna  i z cudownymi zyczeniami  w srodku i z rownie cudnym dopiskiem :P



I zimowe zyczenia do kolekcji pocztowkowej ,zycze Ci i ja by te widoki nie staly sie rzeczywistoscia :) 



 


Malenkie i urocze ,zimowe guziczki,kazdy pomacany i ,ktory piekniejszy  to nie moge zdecydowac :)



i guziczki prezencikowe



I czesc kulminacyjna  czyli co krylo sie w łośkowym pudełku, same pieknosci oczywiscie :)



 


Na wstepie cudna wstazeczka z rozgrzewajacymi napojami :)



a pod nia ,dwa zawiniatka



W pierwszym byly kolczyki ,zrobione przez sama Mikolajke :)


Te kolczyki sa perfekyjne!!!!! Takiego rownego szwu to ja nigdy nie widzialam ,haft bez jakiegokolwiek zarzutu ,no obledne!!


Klaniam sie w podziekowaniu pieknie i z bananem na gebie ,siedze sobie w nich wlasnie i jest mi fantastycznie :)


W drugim zawiniatku kolejne   kolczyki ,domniemam ,ze WalMartowe ale moge sie mylic ale to nieistotne ,istotne jest to ,ze szalenie mi sie podobaja ,sa takie malenkie :)



Droga Anko! Pomijajac juz to co wygadalam Ci  zaraz po otrzymaniu koperty chcialam Ci jeszcze raz podziekowac ,zrobilas mi wielka frajde ta przesylka i moze tresc wpisu za bardzo przeslodzona ale nie wyobrazam sobie inaczej tego napisac :) Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje Twoj Osobisty leń :P


 


 




 


Serdecznie dziekuje za wpisy pod Czarownica ,ciesze sie ,ze i Wam sie spodobala :)

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/12 21:29:10
    A to niespodzianka - bylam obecna przy jej tworzeniu i ciesze sie , ze podoba sie - z pozdrowieniami - Iwona
    -
    paga-tek
    2012/12/12 22:37:49
    Wszystko super :) A kolczyki sa perfekcyjnie wykonane, ale z niej zdolniacha :) A czy moge miec mala prosbe? Mozesz mi zyczyc duzych opadow sniegu? Chcialabym miec taka biala zime jaka masz na kartce :)
    -
    bacha0810
    2012/12/12 22:57:35
    Tylko pozazdrościć takich prezentów :)
    -
    piegucha
    2012/12/13 01:05:26
    Ciesze sie, ze wszystko sie podoba:) I w szoku jestem, ze tak szybko doszlo!

    Pagatek, Ty sie chyba w glowe uderzylas, ze Ci sie marzy takie biale swinstwo:P
    -
    Gość: alexls, *.nycmny.fios.verizon.net
    2012/12/13 05:26:42
    Ach! Ania to potrafi czlowieka uszczesliwic! Piekne rzeczy wyczarowala dla Ciebie! Ciesze sie razem z Toba!:)

    Pozdrawiam!
    -
    cornelka2
    2012/12/13 08:32:51
    No cudności dostałaś wszystko mi się podoba , Kolczyki jak zawsze cudniste fajny wzorek nka zwsze coś wymyśli co i mnie się podoba . To macaj wszystko i chwal się kolczykami całuski
    -
    Gość: edytag74, 83.238.78.*
    2012/12/13 13:42:18
    Prezenty są fantastyczne! Guziki-pierniczki cudo!
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/17 12:19:43
    I do mnie dotarla swiateczna przesylka z zyczeniami i przesympatycznym reniferkiem - bardzo ucieszylam sie i dziekuje , z pozdrowieniami - Iwona
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/12/20 21:18:46
    Dana - dostalam swiateczna przesylke od Ciebie i mamy...Takie slicznosci i zaraz zapachnialo swietami.Uwielbiam pachnace herbatki i takie ozdoby choinkowe/ slodkosci juz zjedzone!!!!/. Jeszcze raz dziekuje i wesolych swiat - Iwona
    -
    Gość: alexls, *.nycmny.fios.verizon.net
    2012/12/21 15:04:54
    Dano!

    Bardzo serdecznie dziekuje za karteczke z zyczeniami i za uroczegoo renifera!

    Moja karteczka w drodze pewnie jeszcze i na wypadek, gdyby nie dotarla na czas to juz dzis skladam Ci moc serdecznych zyczen na Swieta Bozego Narodzenia i na caly Nowy Rok!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń