środa, 4 grudnia 2013

15-ście,5-ć lat temu ,co rok :-)

W końcu trzeba tu coś napisać:-)


Dziś jest bardzo ważny dla mnie dzień,same rocznice i święta:-) Pochodzę ze Śląska i 4 Grudzień to co roku wielkie  święto w naszej całej rodzinie bo prawie wszyscy byli i po dzień dzisiejszy jeszcze są Górnikami :-)  Zatem świętujmy po górniczemu w mundurach,pióropuszach i dźwiękach górniczej orkiestry:-) Wszystkiego dobrego moi Górnicy uważajcie na siebie i tradycyjne :Szęść Boże.


1183gornik Gify Górnik


Pięć lat temu natomiast założyłam tego bloga:-) więc i jemu dziś składam serdeczne życzenia i żeby się tak nie lenił jak ostatnimi miesiącami:-P  


No i prywatnie : piętnaście lat temu powiedziałam urzędowe : "tak" nawet nie wiem kiedy minęły :-) świętować będę mało bo nie mam dziś za wiele czasu ale w sobotę nadrobimy:-D  Z tej okazji Mąż wręczył mi kwiat a od moich Rodziców dostaliśmy śliczną kartkę z życzeniami i małe conieco :) :



Czwarty grudzień to też smutny dzień ale robię wszystko żeby pamiętać tylko te wspaniałe chwile i tak jest - Dziadku :-)


No to się rozpisałam hihi a odpowiednich zdjęć na dzisiaj  raczej nie mam , wszystko co ostatnio popełniłam jakoś nie bardzo pasuje do tematu ale żeby jednak nie było tylko słownie pokażę Wam postępy w motylach ,niech trochę ocieplą ten mroźny dzień:-D Do wykończenia pozostało już naprawdę niewiele :D 



 


 




 


 Miłego dnia Wam życzę i dziękuję za poprzednie komentarze,trzymajcie się ciepło:-)

1 komentarz:

  1. ulikop
    2013/12/04 17:09:48
    to wszystkiego najpiękniejszego życzę na wszystkie dobre okoliczności!
    Motylki miodzio!
    -
    Gość: chaga, *.neto.pl
    2013/12/04 17:22:10
    Świętowania co nie miara :), dużo kolejnych rocznic życzę :), pięć lat blogowania?!? ciekawe czy ja tyle wytrzymam hi, hi, hi.
    Ach,jakie fajne te motyle a za oknem szaro buro buuu.
    -
    cornelka2
    2013/12/04 17:23:08
    Jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJ!!!! a co do 4 Grudnia to jest niesamowity troche radości i trochę smutku całuski!!!!
    -
    moteczek
    2013/12/04 17:58:46
    Wszystkiego najlepszego na każdą dzisiejszą uroczystość; motylki cudne.
    Pozdrawiam cieplutko
    -
    paga-tek
    2013/12/05 01:13:34
    Wszystkiego naj zycze :) Motyle sa cudne.
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/12/05 14:10:05
    Wielu wspólnych, radosnych jeszcze lat razem!!!! Prezenty bardzo ładne , a motylki takie barwne...Pozdrawiam - Iwona
    -
    zakreconamysia
    2013/12/07 19:07:49
    Gratuluję kolejnej rocznicy ;o) Motylki są cudne!
    -
    piegucha
    2013/12/08 03:56:37
    Wszystkiego najlepszego! Az tyle rocznic:) Choc bloga to chyba 1 grudnia zalozylas, co? :P
    Prezenty jak widze trafione, a motyle na pewno ciesza sie na wykonczenie:)
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/12/17 09:52:08
    Oj , Dana....Dostałam świateczną przesylkę i bardzo , bardzo ucieszyłam się. Dziękuję za wszelkie róznosci- sprawiły mi dużo radości..Jeszcze raz dziękuję i życzę wspaniałych świąt - Iwona

    OdpowiedzUsuń