środa, 23 lipca 2014

Niespodzianka

Dotarla do mnie grubo po moich urodzinach ale prawie w ten dzien ,w ktorym swietowalam z moimi kolezankami :) w zwiazku z tym nawet ciacho zalapalo sie na sesje zdjeciowa :)


 


Prezent niespodzianka oczywiscie od mojej niezawodnej zawsze pamietajacej Pieguchy :)


Tym razem uraczyla mnie motylkowa karteczka i dwiema parami  dyndolkow :)


Kolczyki sa cudne ,kule zalozylam na egzamin co by mi tej Pieguchowej madrosci dodawaly :)


Nosza sie obie pary wspaniale i obie przykuwaja oczy zazdrosnikow  i o to chodzi :D





 


Dzieki Anka jeszcze i jeszcze raz


Ciasto o nazwie -Placzacy tort-  to sernik ,pieklam pierwszy raz i moze w tym moim wydaniu malo apetyczny ale smakowity bardzo :)Swoja nazwe zawdziecza tym malym kropelkom na wierzchu ,ktore pojawiaja sie po calkowitym wystudzeniu sie ciasta.Pychaaa.....


 


 


Pozdrawiam Was chlodzaco w te upaly i dzieki za poprzednie komentarze :)

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2014/07/23 11:45:24
    No , no fajnisty prezent dostałaś ,a ciasto pysznie wyglda mniam !!!!
    -
    anek-73
    2014/07/23 12:04:53
    Miły prezent :)
    -
    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/07/23 14:34:06
    A ja tez dostałam kolczyki z serduchami, ponieważ uwielbiam serca..Pozdrawiam - Iwona
    -
    piegucha
    2014/07/23 17:44:47
    O jakie pyszne ciasto, mniam! Cos ta poczta amerykanska ostatnio sie nie spisuje:( Ciesze sie, ze prezent sie spodobal, ale wpis nie byl potrzebny:P
    -
    musiak87
    2014/07/23 23:48:17
    Prezent uroczy, zapewne często dyndają na uszach:) A ciacho...pewnie zniknęło migiem! Aż nabrałam ochoty na coś słodkiego:))
    PoZdrawiam serdecznie!
    -
    Gość: kasiaparkview, *.play-internet.pl
    2014/07/24 15:10:43
    Piękne kolczyki ! Widzę, że obrusik też w motylki ;)
    Myślę, że to ciasto jest u nas nazywane "sernik z rosą".
    Czekam na prezentację "Paryskiej hortensji".
    Pozdrawiam!
    kasiaparkview
    -
    moteczek
    2014/07/25 09:55:52
    Bardzo gustowny prezent; uwielbiam takie dyndające się kolczyki:))
    Serniczek bardzo apetyczny, znam to ciacho pod nazwą "Złota rosa".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń