środa, 21 grudnia 2016

Let it Snow

Sniezynki te oczywiscie zobaczylam u Anki Pieguchy i to byla milosc od pierwszego wejrzenia :)


Nie spodziewalam sie jednak ,ze dostane w prezencie caly zestaw ,liczylam na wzorek ale ja dostalam wszystko!!!


Bezczelnie jeszcze skorzystalam ze wskazowek Anki i mam prawie taka sama sniezynke :) Prawie bo ramka inna i knoty nie tak wypasione ale ja ich poprostu nie potrafie robic :)


No i spadly moje pierwsze sniezynki z nieba i wisza obecnie na choince :)


LetitSnow


 Oprawilam troche inaczej bo na wypuklo  i sprawia wrazenie malej bombeczki,podoba mi sie tak :)


LetitSnow1


 


LetitSnow2


LetitSnow3


 


LetitSnow4


 


LetitSnow5


 


 


LetitSnow6


 


Zdjec troche duzo a tresci malo ale coz sie tu rozpisywac lepiej podziwiac :)


Anka-dzienks :)


 


 


Dziekuje za wszystkie komentarze pod poprzednim wpisem:)


Nie dajcie sie zwariowac przedswiatecznym porzadkom i przygotowaniom ,korzystajcie jeszcze  z tej cudnej adwentowej atmosfery.


Pani Iwonko dziekuje za wszelkie wyjasnienia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz