środa, 24 października 2018

Choinka 2018 ~październik~

W tym miesiącu  robótka z resztek pozostałych po oryginalnym zestawie od Anki.


Winter song od Dimensions,podobał mi się ten haft i nadal podoba ale niestety nie w moim wykonaniu.Jak do tej pory  tylko raz wyszywałam na plastiku i to przezroczystym ,tym razem plastik biały i widać prześwity :/ Wyszywałam dwiema nitkami bo  trzema ciężko przechodziło przez dziurki ,no i efekt jest jaki jest .


Ja tam aż tak wybredna nie jestem ale tutaj mnie to drażni :(


Na własnoręcznie skręcany sznureczek się nie odważyłam bo nigdy mi to nie wychodziło ,skorzystałam więc z gotowca  ,kolorem i do ogółu pasuje :) i z tego jestem zadowolona :)


Więcej rozwodzić się nad tą robótką nie będę ;-)



winterheartchoinka2018pazdziernik


kilka szczegółów


winterheartchoinka2018pazdziernika


 


winterheartchoinka2018pazdziernikb


 


   winterheartchoinka2018pazdziernikc




 


Dziękuję za poprzednie komentarze,pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. piegucha
    2018/10/24 14:56:10
    Maruda :P Hafcik tak ladny, ze nie ma co sie pod lupa przygladac!
    Ale jestem w szoku, ze to dopiero Twoja druga praca na plastiku! Myslalam, ze bylo ich wiecej. To do nastepnych resztek kup juz przezroczysta kanwe ;)
    -
    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2018/10/24 18:09:40
    Świetnie sobie poradziłaś :-) Haft śliczny!
    Ja sznurek też kupuję gotowy, nie mam zamiaru się denerwować skręcając mulinę :-)
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/10/24 18:51:41
    Bardzo ładny haft i wykonanie! Z pozdrowieniami i nie marudzimy więcej - Iwona
    -
    cornelka2
    2018/10/24 19:41:45
    Sliczny hafcik a marudzisz ze nie wiem co prosze o wzorek jak przyjedziesz buziaczki
    -
    Gość: Ola Ż, *.adsl.inetia.pl
    2018/10/26 12:08:49
    Witam
    odzywam się do Ciebie, ponieważ wyraziłaś chęć otrzymania karteczki w mojej bożonarodzeniowej akcji.
    Jeśli nadal jesteś chętna, to proszę o wiadomość zwrotną z adresem pocztowym.
    Pozdrawiam
    Ola z bloga Ażurek drutuje

    Ps. Piękny hafcik, niespotykany.
    -
    Gość: Ola Ż, *.ssp.dialog.net.pl
    2018/10/27 14:12:47
    handmadebyazurek.blogspot.com/2018/01/choinka-2018-styczen.html
    Zostawiłaś komentarz pod wpisem, gdzie ogłosiłam rozdawajkę. Zrozumiałam to jako chęć otrzymania karteczki. Jeśli to nieaktualne, to sorry.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń