wtorek, 18 grudnia 2018

Choinka 2018 ~grudzień~

To już ostatnia praca w zabawie choinkowej zaproponowanej przez Kasie .

W tym miesiącu trochę szybciej przedstawiam swoją prace bo jutro już wyjeżdżam.

Rok minął szybko ,robótek przybyło i bardzo mnie to cieszy :)

W tym miesiącu stary zestaw  Orchidea ,przyznam ,że nawet nie wiem gdzie go kupiłam i kiedy zaczęłam ;-)

Łatwo nie było bo wzory drukowane na kanwie nie należą do moich ulubionych, zestaw kolorystyczny,zwłaszcza na ubraniu,  też nie jest za ciekawy ,mogłam oczywiście zmienić  ale  nie zmieniłam i musi zostać tak jak jest.

Praca zaramowana w drewniany dzwon ,który był dołączony do zestawu .

Do ozdoby oczywiście kokarda :)
























Dziękuję pięknie za zabawę  a z życzeniami i finałowym zdjęciem przybędę 24-go grudnia :)






1 komentarz:

  1. cornelka2
    2018/12/18 21:51:26
    Pieknym hafcikiem w suerowej rameczce zakonczylas zabawe brawo czekam na Was




    -
    piegucha
    2018/12/19 08:27:58
    Mikolaj calkiem, calkiem! Znowu marudzisz:P Ramka super!
    Szerokiej drogi i udanego odpoczynku w domu!
    -
    Gość: Chranna, *.dynamic-zab-04.vectranet.pl
    2018/12/19 14:46:33
    Równiutko, czyściutko, po prostu ślicznie wyszło :-)
    -
    Gość: , *.ftth.glasoperator.nl
    2018/12/19 15:52:04
    Super Święty ,ramka też fajna .Szczęśliwej drogi i radosnych świąt w gronie rodziny!!!! Właśnie odebrałam przesyłkę dla Anki od listonoszki mobilnej na rowerze a rozpakowywanie i oglądanie będzie wieczorem - trzymajcie się - 4 x Szwedki
    -
    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2018/12/23 20:12:23
    Och i kotek towarzyszy Mikołajowi! Cudny wzór :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownych Świąt Bożego Narodzenia!
    -
    xgalaktyka
    2019/01/07 09:45:43
    całość wygląda imponująco i haft mikołajowy i rameczka:)
    Zupełnie nie rozumiem dlaczego marudzisz ;)
    Uściski :)
    K

    OdpowiedzUsuń