czwartek, 14 lutego 2019

Serduszkowe szaleństwo

Mistrzem szydełkowym nie jestem,  samo szydełko podobno trzymam jak tłumok hihi, ale jak tylko zobaczyłam te serca na Fb u Agnieszka Hrabia musiałam spróbować:) I tak od tygodnia siedzę i słupkuję :) Metodą prób i błędów powstały mocnooo niedoskonałe  cztery  serducha.

Nie poddaję się i próbuje dalej udoskonalać moje krateczki ,może kiedyś dojdę do pełni zadowolenia mego : )

A tymczasem serca ,które powstały 

~ z ptaszkiem na gałązce


















~ z ptaszkiem,sercem i napisem Home 













~ z dwoma ptaszkami i sercami 









~ z ptaszkiem na drzewie 









i wszystkie cztery  






W przerwach od serc filetowych pokusiłam się o pierwsze w życiu serce 3D ,trochę koślawe ale jestem z niego bardzo dumna :)









A tu zdjęcie porównawcze : maleństwo i kobyła :)














Dzięki za poprzednie komentarze ,miło ,że się Wam śnieżynka spodobała :)



Pozdrawiam i kreatywnego weekendu życzę : )

4 komentarze:

  1. potajniacku
    2019/02/14 10:22:13
    Wszystkie serduszka są urocze :):):) pozdrawiam...
    -
    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2019/02/14 11:26:01
    Prześliczne te serca! Nie umiałabym wybrać najpiękniejszego, bo podoba mi się każde!
    gorąco pozdrawiam :-)
    -
    cornelka2
    2019/02/14 11:47:04
    Superowe te serduszka juz jedno wybralam i bedzie moje caluski!!!
    -
    Gość: Marta, *.centertel.pl
    2019/02/14 13:33:42
    No jak na "niemistrza" szydełka to wyszło rewelacyjnie ;)
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2019/02/14 17:25:09
    Oj , mistrzu z Ciebie a serducha wspaniałe !!!! Iwona
    -
    edytag74
    2019/02/14 17:41:49
    Serca są pierwsza klasa! Pięknie wyszły.
    Planuję takie sobie zrobić od dawna:) Zazdroszczę Twoich:))
    I te chwościki:) Bomba!
    -
    piegucha
    2019/02/14 22:38:47
    Tlumok? Nieladnie tak mowic :( Niezle sobie radzisz! Powodzenia z kolejnymi :)
    -
    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2019/02/16 19:42:27
    Wow! Super są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wyszły świetnie. I ten chwościk jaki zgrabniutki!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! Niestety ja nie umiem w ogóle trzymać szydełka ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne serduszka i musisz być dumna ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń