wtorek, 11 czerwca 2019

Delikatność bieli



I w tym roku zrobiłam dwie komunijne pamiątki.
Kto śledzi mój blog wie ,że  to moje ulubione wzory na te okazje :) Powielane kilkakrotnie ale ich delikatność,zestaw kolorów i w miarę szybkie wykonanie bardzo mi przypadło do gustu :)
Pierwsza pamiątka dla Córki mojej Koleżanki.
Kanwa biała 20ct ,nici Dmc ,Anchor i mój dodatek - złota,metalizowana nić






Ramka biała lekko błyszcząca o wymiarach 10x15








I druga pamiątka dla Bratanka mojego Męża.

Ten sam motyw tylko inna oprawa bo z passe o delikatnie stalowym kolorze idealnie pasującym do barw kielicha.









*********************

Dziękuje za poprzednie komentarze .Póki co prace zarówno krzyżykowe jak i szydełkowe zeszły na plan dalszy ,pogoda zwyciężyła ,korzystam więc i oddaję się całkowicie wycieczkom rowerowym :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne te pamiątki... szalenie delikatne i subtelne.
    Nie dziwię się, że to Twój ulubiony wzór :-)
    Pogoda wpłynęła na mnie rozleniwiająco :-) dłubię co muszę i ani trochę więcej :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pamiątki! Cudne delikatne kolory. Ja czekam aż słońce zawita do Anglii :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór jest bardzo wdzięczny i cała pamiątka jest prześliczna. Też ten wzorek wyszywałam 2 razy. A wyszywanie też mi nie idzie, ciepełko, słoneczko rozleniwiają. Przyjemności z rowerowych wycieczek życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne delikatne hafciki! a pogoda oby jak najdłużej cieszyła podczas rowerowych wojaży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiesz, wzory i mnie sie podobaja :P Choc jakos nie mialam okazji ich xxx. A u Ciebie to juz produkcja tasmowa :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dana - chcialam bardzo podziekowac za prezenty- sa fajne .Po wakacjach powoli wracamy do rzeczywistosci , jeszcze raz dzieki - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam wcześniej te wzorki, ale dopiero w Twoim wykonaniu mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń