sobota, 11 kwietnia 2020

Zając z kurczakiem


Symbolika świąteczna zachowana :)

Zestawy z Tigera dostałam od mojej Mamy :)
Wyhaftowane po mojemu 😁

Kurczaka ubrałam  w wiosenne kwiatki a zajączka w kolorowy szlaczek ,który kojarzy się z tymi  z pierwszej klasy :)














Podobają mi się w tych odsłonach :)
Trochę takich prac już widziałam ale żadna według swojego pomysłu ,moje są  więc oryginalne :)

A na koniec życzę Wam Kochani aby te Święta wielkanocne wniosły do Waszych serc pogodę ducha,spokój,ciepło i nadzieję

Pozostańcie zdrowi!
           

  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję za poprzednie komentarze

10 komentarzy:

  1. Sliczne zawieszki. Zycze pogodnych i zdrowych swiat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dana! Podobają mi się te zawieszki w Twojej wersji :-) Zwłaszcza ten kurczakowy fartuszek jest obłędny :-) Te kwiaty!
    Wszystkiego dobrego Kochana, zdrowych, pogodnych Świąt!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale slicznie je ozdobilas buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dana wraz z rodzina - spokojnych i w miare normalnych w obecnej sytuacji swiat zyczy cala rodzina Szwedkow . Ozdoby bardzo ladne i takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i obie mamy podobne ozdóbki na swięta :) Pamiętam, że KasiaS zrobiła bardzo własną wersję rok temu :D
    Zdrowych swiąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle niezawodna pamięć :) dzięki za przypomnienie :)

      Usuń
  6. Pięknych, roześmianych mimo wszystko Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  7. o jak ładnie! faktycznie oryginalne, zwłaszcza mi się ten koszyczek podoba w którym kurczaczek siedzi :) dzięki za życzenia i również spokojnego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie zawieszki i ciekawa kolorystyka:)
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniste :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń