czwartek, 7 maja 2020

Motyl DayDreams

Motyle,motyle lubię je wszystkie są piękne i nikt mnie nie przekona ,że jest inaczej :)
Oryginalny, bardzo stary zestaw DayDreams zakupiony jeszcze w moim nieistniejącym już sklepiku😢

Wyszywanie było samą przyjemnością nawet te frędzelki metalizowaną nitką nie wyprowadziły mnie z równowagi :)


Jak zwykle ogrom szczegółów w tych wzorach 






Tak sobie przeleżał ten gotowy haft kilka ładnych miesięcy, bo???
Bo bałam się go oprawić😂

Motylek ma bardzo oryginalną oprawę ,haft wkłada się między dwie szybki a te  związuje   metalizowanym sznureczkiem .Brzmi skomplikowanie ,instrukcja też nie wyglądała zachęcająco a to
nie było wcale takie  trudne, a efekt ???
Sami zobaczcie :)
Dla mnie bomba albo petarda ,jak kto woli :D





Tył i brzegi z kilku stron


Podoba się Wam??? Bo ja jestem zachwycona!!😍

Oczywiście nie trzymałam się ściśle wytycznych producenta przy wykończeniu :)
Ten niebieski kawałek kanwy też miał być postrzępiony i to znacznie a mnie jakoś to nie odpowiadało i to akurat zrobiłam po swojemu:)
No szkoda mi było tak zniszczyc  te niebieskości :)

Zdjęcie zaczerpnięte ze tej strony  


~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję za poprzednie komentarze.
Betulinowe pasje  ,konik to oryginalny zestaw zakupiony w tym samym sklepiku o którym mowa powyżej :)


12 komentarzy:

  1. Alez cudnisty ten motylek cos mamy z tymi motylami chyba wezy krwi ze sie nam tak podobaja . Oprawa niespotykana colosc przecudna buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny haft i oprawa bombowa! Efekt jest obłędny!
    Też tak czasem mam, że haft leży i leży skończony a ja do oprawy podchodzę jak na tortury... a potem chwila i gotowe...
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Bardzo fajnie wyszedł i dobrze, że zostawiłaś niebieską kanwę. A jak się trzyma nitka? Sama czy jednak podkleiłaś?
    Hmmm, nabieram ochoty na mojego motyla :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Motyle to wdzięczny temat hafciarski. W tej ciekawej ramce wygląda wspaniale! Całe szczęście, że przełamałaś strach 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie piękny motyl, ale rewelacyjny haft, pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny hafcik :) uwielbiam motylkowe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczny , taki delikatny , filigranowy i lekki i ta oprawa bajeczna....Z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie małe i takie cudne!
    Pozdrawiam najciepolej

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą - motyle są piękne! Twój również :) I oprawa niezwykle oryginalna i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. motyle są super, ja też lubię wyszywać motylaste hafty :D mam 2 z Orchidei, został jeszcze 1 plus mam 2 zakładki Bucilli z motylami, więc będzie się działo :D Twój oprawiony motyl jest piękny i te szklane oprawki dodają mu uroku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obrazek...ten motylek w niebieskościach jest zachwycający :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń