sobota, 30 kwietnia 2022

Choinka kwiecień 2022

W tym miesiącu  rzutem na taśmę 🙈  w ostatnim dniu prezentuję mały ale urokliwy hafcik 😊

Zestaw kupiłam na eBay :  kanwa plastikowa ,muliny,koraliki i pomponiki😍


Będą świąteczne sówki ,wybrałam pierwszą z brzegu i dała mi w kość 🙈
Kolory w schemacie były pomieszane i buźkę źle wyszyłam ,było prucie 🤣
Ostatecznie wyszło bardzo sympatycznie 😊
Zastanawiałam się jak wykorzystać ten hafcik  i zdecydowałam ,że bedą jednak  zawieszki na choinkę bo sówek będzie aż 6 😁
A to pierwsza z nich 









*********

Dziękuję za poprzednie komentarze i świąteczne życzenia ❤


8 komentarzy:

  1. Slodka sowka lubie te ptaki mam ich sporo usmiech bedzie o wzorek😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie małe hafty są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe jest piękne! Przeuroczy hafcik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło jaka słodka ślicznotka, aż się buzia do niej śmieje 😍😁😍
    Pozdrawiam serdecznie Dana i czekam na kolejne sówkowe piękności 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesłodka sówka :-) Efekt końcowy cudny i choinka jaka kolorowa będzie :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesoła kolorowa zawieszka. Może być ozdobą domu przez całą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie sowki sa slodkie! fajnie, ze bedziesz miala ich kilka na choince w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń