wtorek, 28 czerwca 2022

Choinka czerwiec 2022

 Witam w ostatnie dni czerwca 😊 i spieszę z prezentacją prac choinkowych .

Prosto ale dość efektownie ,z zestawu zakupionego już bardzo dawno w niemieckiej sieciówce Penny 


wyczarowałam zawieszki do prezentów 🥰






*********

Dziękuję za poprzednie komentarze 😊

P.S. Gwoli wyjaśnienia co do zmiany podpisu na zdjęciach😊
Od jakiegoś czasu prowadzę profil na Instagramie i Fb ,nie zawsze i nie na każdym profilu chwalę się moimi krzyżykowymi pracami .Jest ich ostatnio mniej w mojej artystycznej twórczości  bo to szydełko króluje na moim warsztacie i z tego powodu właśnie założyłam społecznościowe profile. Głęboko się zastanawiam nad rezygnacją z bloga albo zmianą jego nazwy🤔ale czy jest sens pisania tego samego aż w trzech miejscach🤔
Blogi powoli "umierają" ,coraz mniej osób je odwiedza i komentuje , jeszcze decyzji nie podjęłam ale zastanawiam się intensywnie😊


Profil na IG  
dziergane_marzenia

Profil na Fb            https://www.facebook.com/profile.php?id=100063532358523                          


8 komentarzy:

  1. Sliczne sa chyba tezvmam ale gdzie to jest pytanie😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Od prawie 2 lat masz profil na FB a ja nic nie wiem????????

    Hafty super! Ale nie wpadlabym, zeby czegos takiego szukac w penny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana...nawet się nie wygłupiaj i nie likwiduj bloga. Tak długo tu jesteś, to miejsce jest bardziej intymne, kawał serca tu zostawiłaś tak jak każda z nas. Na insta też publikuje ale nie piszę, fb nie lubię a blog to jak dom do którego czadem po długiej przerwę wracam🥰
    Pracę wyszywane jak zawsze u Ciebie cudowne.
    Uściski.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopiuj-wklej wpis Kasi, tudzież czytaj jak wyżej. Absolutnie nie powinnaś likwidować bloga. To miejsce inne niż wszystkie. I choć coraz bardziej zapominane, omijane, pomijane - zostań!
    Też jest mnie tu coraz mniej, Insta. nie mam, choć tam coraz ludniej i pełniej, FB używam tylko do kontaktów z Kasią X. Jednak blog to blog. Gdzie Cię pooglądam jak nie tu?
    Cudne zawieszeczki. Proste, jakże jednak klimatyczne. Bardzo, bardzo, bardzo.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszki bardzo urokliwe, śliczne i delikatne wzorki mają😊
    Dzięki nim prezent na pewno zyska na wartości! 🤩
    A co do likwidacji bloga...Ty się nawet nie wygłupiaj Dana z tym zamykaniem! Bo wiesz, we wrześniu Cię znajdę i uduszę własnymi łapkami...już raz Cię znalazłam 🤣 Wprawdzie widzimy się na insta ale na blogu też chcę oglądać Twoje prace 🥰
    Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, ja też zostawiam sobie bloga, jednak ponad 12 lat tworzenia wygląda lepiej niż podrygi Instagramowe czy FB (ja mam do czytania różnych forów). Co nie zdecydujesz, to i tak Twoja decyzja ale ja mimo małej liczby komentarzy u siebie i tak piszę (staram się raz w miesiącu) żeby mieć pamiątkę dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe i eleganckie zawieszki!
    Bloga traktuję trochę jak pamiętnik tworzenia i nie tylko. Pisze go bardzie dla siebie niż dla innych, więc nie myślę z niego rezygnować. Nie żali Ci zostawić te kilka ładnych lat. Na portalach społecznościowych jest masa materiału i wszystko jest w wielkim skrócie. Miga, przelatuje i nie pozostaje w pamięci. Czasami ktoś wrzuci emotkę i jakiś lakoniczny komentarz. Tu może jest nas coraz mniej, ale jest atmosfera, której brakuje mediom.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszki mnie oczarowały, są mega!

    OdpowiedzUsuń