wtorek, 13 września 2022

Zabawa Podaj dalej

 Jak tylko zobaczyłam ogłoszenie tej zabawy u Tatiany  zgłosiłam się bez namysłu 😊

Tak mało ostatnio dobrych i miłych momentów ,więc takie zabawy są świetnymi rozweselaczami 😊

Dostałam przesympatyczną paczuchę z papierami ,wykrojnikami,podkładką z Sandomierza i fantastycznym ,ręcznie robionym łapaczem 😍  całość uzupełnia coś dla zmysłów smakowych czyli kawa i czekolada😋

Tatiano serdecznie dziękuję za Twoją  niespodziankę❤




Zasady Podaj dalej są raczej znane ale dla przypomnienia napiszę.

Osoba, która zgodzi się na zabawę, jest zobowiązana w przeciągu 12 miesięcy zorganizować taką zabawę u siebie😊

Ogłaszam zatem nabór chętnych 😁dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć przygarnięcia paczuszek ode mnie obdaruję czymś szydełkowym lub  czymś haftowanym będą przydasie i inne atrakcje 😁 

Zapraszam❤


                                ********

Dziękuję za poprzednie komentarze❤

6 komentarzy:

  1. Prezent od Tatiany na bogato 🙂🙂
    Zapisuje się do zabawy ,szydełkuję i haftuję ake to zawsze będzie prezent! A makramy to dla mnie czarna magia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ,dziękuję ,że chcesz się ze mną bawić😁

      Usuń
  2. Dostałaś super niespodziankę :).

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie że dostałaś taką obfitość dobroci :) zawsze to bardzo cieszy i prawie jak prezenty pod choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne upominki dostałaś. Jeśli jeszcze można - zapisuje się do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń