niedziela, 14 lutego 2010

Dzień Miłości

Mój kochany zapytał mnie: czy zawsze będziesz mnie kochała? Odpowiedziałam: jeśli wieczność jest chwilą pomiędzy moim sercem pustym a moim sercem wezbranym z miłości, nigdy nie będzie czasu, w którym nie kochałabym ciebie.

- Halina Poświatowska

Dzis Dzien Zakochanych ,mimo ze jakos specjalnie nie przepadam za tym swietem to jednak lubie cos serduszkowego podarowac :)W tamtym roku Mama dostala ode mnie takiego jezyka . Przepraszam za zdjecia ale wtedy jakos nie myslalam o blogowaniu, wiec zdjecia  sa jakie sa :)




 


 


Do jezyka dorzucilam jeszcze dwa lodowkowe magnesy i Mama byla bardzo szczesliwa :)


 


 



 


Wszystkim odwiedzajacym mojego Bloga zycze milosci wspanialej i spelnionej nie tylko w tym Jedynym Dniu :)  Dana


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz