poniedziałek, 1 lutego 2010

Wyroznienia

Juz jakis czas temu zostalam obdarowana mnostwem wyroznien a to za sprawa Kasi http://obsesjakasiulka.blogspot.com/


 


Bardzo Ci dziekuje,nie wiem czy sobie zasluzylam ale jest mi bardzo milo i motywuje do dalszego dzialania :)













 




agagalas2  dziekuje :) fajnie,ze do mnie zajrzalas :)


 mamanicolki ,elisabii dziekuje


yadis   milo "poznac" kolejna Osobe,dziekuje :)


piegucha  aaaaa to nie moje Dziecko zostanie obdarowane.Posiadam tylko sztuk Jedna i mi styknie hihihi  Za Rodzine uwazam calosc i ze swojej strony i ze strony Meza ,nie tylko :Siebie ,Meza i mojego Maxa.A Julka bo to o Niej mowa jest Corka Brata Meza.Tesciowa miala 4 Synow i niestety nad tym faktem ubolewala bo tak bardzo chciala miec Corke.Potem najstarszy ,czyli moj Maz znowu Chlopaka ,Mlodszy rowniez ma Syna, a  w koncu Najmlodszemu  udalo sie i jesttt   Mala Ksiezniczka  :) Z mojej strony zreszta nie lepiej tez same Chlopaki :)  P.S. Dziekuje za namiar na kolejne wzorki ,przepraszam ale zupelnie zapomnialam wczesniej podziekowac


 wiki45a dzieki,ja do  Ciebie tez lubie zagladac i zawsze cos ciekawego znajde :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz