piątek, 5 lutego 2010

Pendibulle nr.3

Trzecie i jak na razie ostatnie.Wymeczylo mnie totalnie ,trzecie i trzy razy zszywane i za kazdym razem krzywo wrrr....w koncu sie udalo.Stwierdzilam ,ze nie mam akcesorii do robienia zdjec to znaczy ,jakis stojaczek by sie przydal,wykorzystalam zwykly wieszak no ale jakos ordynarnie wyszlo.Trudno jakie sa takie sa ,jutro pendibull wyrusza w swiat :) , wiec musialam go jakos sfotografowac, i mam nadzieje ,ze wpadnie w oko Wlascicielce.


 







vilemoo2005,jagnieszkak,elisabii,mamanicolki     dziekuje ,cieszy mnie to ,ze zagladacie do mnie :)

kinia_1979     nie ma problemu ,jesli tylko chcesz zrobie Ci taka Ksiezniczke :)

elzusia  no prosze Tobie sie kartka podoba a ja jakos niezadowolona z niej.Dzieki za podpowiedz,szczerze mowiac nigdy u mnie nie widzialam sztywnego filcu,miekki owszem bo juz i z niego korzystalam,musze sie rozejrzec. Tymczasem wczoraj ramke kupilam,jak oprawie to oczywiscie pokaze :)

piegucha  dzieki.No to prosze wzielam sie za zszywanie hihihi.A teraz bedzie cos

wielkiego ,juz sie przygotowuje:)

wiki45a   te swieczniki sa naprawde urokliwe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz