wtorek, 29 grudnia 2009

I juz po ....





....Swietach ,bardzo szybko minely ,zreszta jak kazdego roku. Nie byly udane bo z dala od Rodziny i  swiatecznego gwaru .Prezenty w tym roku skromne ale wyjatkowo udane :) ,Dziecie zadowolone a to najwazniejsze.

Mnie Maz sprezentowal nici DMC i licznik do krokow z radiem.






A kupujac przed swietami Anchor do haftu na wymianke Walentynkowa dostalam kalendarz ,ktory bedzie mi sluzyl do konca zycia ;-)  bo nie ma wpisanych dni ,uniwersalny :)oraz zeton do wozka.Mila niespodzianka :)



W srodku zimy naszla mnie ochota na cos letniego i slodkiego :) Zaczelam czerwona porcelanke,wyszywam na kanwie 18, bialej jedna nitka ,wiem ,ze nie bedzie takiego trojwymiarowego efektu ale mnie poki co sie podoba :)





Teraz szykujemy sie do Sylwestra ,znowu we Trojke ale dbam o nastroj,muzyke i menu ,wiec na pewno bedzie  wesolo :)



2009-12-29T14:13:58Z

1 komentarz:

  1. piegucha
    2009/12/29 17:36:52
    Dziekuje za odwiedziny u mnie:) Bardzo podoba mi sie Twoj blog! Zwlaszcza Twoje zawieszki, tez mam w planach dokladnie ten sam domek i motylka, wzory juz wydrukowane i czekaja w kolejce. Czy moglabym prosic o wzor na zimowa zawieszke, ta ktora Ci sie nie podoba, a mi jednak bardzo! Jestem z Welnowca, a studiowalam w Gliwicach na Politechnice Slaskiej. Aaaa, jeszcze jedno! Gdzie kupujesz Anchora? W jakiejs pasmanterii w Katowicach?
    pieguchowo.blox.pl/html
    -
    piegucha
    2009/12/29 20:21:06
    skleroza nie boli:) piegucha@gazeta.pl
    A Ty z ktorej dzielnicy Katowic?
    -
    damar5
    2009/12/29 21:09:20
    Piegucha poslalam i odpisalam na poczte :)

    OdpowiedzUsuń