czwartek, 20 stycznia 2011

RR ogrodowy -3-

Kolejny,fajny ,zwierzecy ogrodek wyhaftowalam na kanwie Agulki .Szybko i sprawnie ,tylko knoty mi jak na zlosc nie wyszly :(


Bez zbednego pisania ,plama


 


 



i w pelnej okazalosci :)


 



 




lukrowa_na ,haftka54,cornelka2,kraszynka,anek-73,kasiulka1605,aneladgam  dzieki za mily komentarz n/t zakladki :)


 


piegucha  dzieki :) Haftowalam podwojna nitka ,nawet do glowy mi nie przyszlo o tych przeswitach hehe ale mimo wszystko dobrze wyszlo :)


Ale co masz na mysli,ze maly kawalek ?Za waski czy za krotki?   Ksiazka,ktora mam zamiar przeczytac to Zaginiony symbol,Tata stanal na wysokosci zadania by ja dla mnie zdobyc :)   No to bede sie dalej podmilac bo zobacz jak mi sie to oplaca hehehe :P 


 


haftowaneprezenty,renataa25 dziekuje,w sobote zeskanuje schemat i Wam przesle :) Uprzedzam tylko,ze mimo iz to oryginalny schemat nie jest idealny :(


elzusia    zestaw kupilam w tym sklepie internetowym  http://www.monika-arnold.com/michael-powell-bookmarks-c-321_538_1168.html Jesli chcialabys kupic sluze pomoca  albo przesle Ci schemat :)


 


Dziekuje Wszystkim za cieple przyjecie bloga Mojej Mamy ,Mama w swiecie internetowym radzi sobie na tyle ,ze moge byc z Niej na prawde dumna,w prowadzeniu bloga pomagam Jej jeszcze ja ale mysle ,ze i do tego dojrzeje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz