wtorek, 29 stycznia 2013

Pożegnanie .....

Jeszcze wczoraj zwały sniegu a po dzisiejszej deszczowej nocy nie ma juz po nim ani sladu i ufffff :) :)


Na pamiatke pozostala mi tylko jedna malenka snieżynka ale taka to moze byc ,prawdziwe niech juz nie wracaja ,z utesknieniem czekam na wiosne ale taka ciepla i sloneczna :)


Gotowy zestaw  z ramka ,materiał to ponoc monokanwa cokolwiek to znaczy ,nie wiem nie znam sie az na tyle, wiedza podzielila sie ze mna Piegucha,dzieki Anka :)


Zamiast krzyzykow tylko ich polowki ,backstiche i french knoty ,ktore jakos mi nie wyszly  za rewelacyjnie ale calosci uroku dodala sliczna wstazka i tak oczy moje cieszy snieżynka piekna,wieczna i nieroztapialna :)


Zdjecia plenerowe


 




 


i domowe




 


 


 


Tyl podkleilam  filcem bialym ,bialym Anka :P bo on taki cienki i lepiej sie nam wspolpracuje :):)



 




Dziekuje za poprzednie mobilzujace wpisy ,porcelanka sie xxxx :) :) ale tez i inne "sroczkowe" zapedy ,no coz nie zmienie sie juz hihihi


 


 


Gość: barboorka  dziewczynka po ukonczeniu ma wygladac tak :


ja wybralam len koloru ecru bo tych fioletow to dla mnie juz stanawczo za duzo :) :)


 

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/01/29 17:20:14
    Ale slicznosci... Z pozdrowieniami - Iwona
    -
    piegucha
    2013/01/29 17:49:33
    Śliczna! Choć ten snieg na zdjeciach to moglas sobie podarowac:P
    I jak wstazeczka pasuje:) Choc ten bialy filc juz nie:P Ja bym dala niebieski albo szary, ale Ty lubisz bialy - pamietam nasze spotkania:P
    U mnie tez juz nie ma sniegu, 8C i gdyby nie grypa to smigalabym na Czerwonce ;(
    -
    ulikop
    2013/01/29 19:37:17
    Śnieżynka urody absolutnie przecudownej! Mogę zgapić?
    Monokanwa, czyli dla needlepoint'u kanwa? To dopiero pomysł przedni.
    Podziwiam! i Pozdrawiam!
    -
    paga-tek
    2013/01/29 19:44:18
    Jak milo widziec snieg :). Sliczny hafcik...
    -
    aneladgam
    2013/01/29 22:28:03
    Taka śnieżynka to może być, o każdej porze roku nawet :)
    A wróżka przecudna!
    -
    cornelka2
    2013/01/30 08:14:33
    Oj jaka cudna rameczka też mi się podoba ,napewno taką sobie zrobię prosta ale ma swój urok .Zdjęcia w plenerze super!!!całuski
    -
    Gość: barboorka, *.adsl.inetia.pl
    2013/01/30 20:18:18
    Dziewczynka przepiękna, kończ ją szybko :)
    A śnieżynka, jak dla mnie, ma być tylko ta jedna a cała reszta tego białego paskudztwa niech znika tam, skąd przyszła :)

    OdpowiedzUsuń