czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki :)

 


Dziś Walentynki i jak zawsze moja Mama o mnie nie zapomniała :) :) Dostałam od Niej przepiękne biscornu ,prosty wzorek a jak świetnie wykreowany ,bardzo mi się podoba :) Dzięki Mamuś ,za pamięć i za to ,że jesteś :) :)


Strona prawa



 


Strona lewa


 



Oprócz biscorniaka Mama dorzuciła karteczkę z życzeniami i mnóstwo słodyczy ,polskich i pysznych :)


Druga kartkę dostałam od mojej Cioci czyli wszystko pozostało w rodzinie,dziękuję bardzo :)



 


 


Wszystkim życzę  dużo miłości i zrozumienia w ten walentynkowy Dzień :)  i dziękuję za śnieżynkowe komentarze :)

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/14 12:47:43
    Oj , przesliczne te serduszkowe prezenty...Duzo milosci w Walentynki - Iwona
    -
    Gość: mika78dwa, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2013/02/14 13:52:46
    Śliczny prezent od mamy,pozdrawiam.
    -
    piegucha
    2013/02/14 16:41:15
    Tylko nie utucz sie za bardzo:P
    A walentynki fajne, bo od serca:)
    -
    moteczek
    2013/02/17 21:12:14
    Ależ to maleństwo jest śliczne; serduszka z serduszka otrzymałaś.
    Pozdrawiam cieplutko
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/19 17:59:44
    Dano!!!Chcialam podziekowac za cudenka , ktore dostalam na urodziny...Przepiekne wyszyte serce- caly czas je ogladam z jednej i drugiej strony / takie sliczne malenstwo!!!/,. Zostalam tez obdarowana cala gromadka moich ulubionych biedronek i serduszek...A ta super biedronka lezaca na dowolnym boku...Juz popijam nowa herbatke-zolta- ponoc multiwitamine, pychotka...Jeszcze raz dziekuje, prezenty sprawily mi duzo radosci - Iwona
    -
    damar5
    2013/02/19 19:51:21
    Pani Iwono! Powiem tylko :nareszcie :) i smacznej herbatki ,reszte Anka przekaze :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń