wtorek, 16 grudnia 2014

Prezencik

Taka"mala" paczuszke wyslal mi moj szalony Chemik :) Mala bo tak sobie ja zartobliwie nazwala sama sprawczyni :) W rzeczywistosci ogromna i z samymi dobrociami :) Cudnosci same ,juz na kopercie poczytalam co sie w niej miesci i zanim doszlam do domu to mdlalam a juz po odpakowaniu siadlam na .... A potem to tylko krzyczalam z zachwytu ,az dziecko przylecialo zobaczyc co sie z mama dzieje :) :) No ale jak nie wrzeszczec jak sie takie wspanialosci z koperty wyciagalo:) Calosc wyglada tak :



Ale ,ze moim zdaniem wszystko cudne kazde z osobna zasluguje na uwage :) Zaczynam od kartek ,cudna i nowoczesna dzinsowa z zyczeniami swiatecznymi i pierniczkowa z informacja o malenkosci paczuszki :P


 


 



 


A pozniej ,same zobaczcie....


zestaw z moim ostrokrzewem w cudnej,gwiazdkowej  ramce



 


Kardynalek ,takiej firmy jeszcze nie znam ,wiec bedzie to moj pierwszy raz :P



Choinka,cudna



 


Zeby kazda zima byla taka "usmiechnieta" jak balwanek :)



 


No i losiek ,wspaniale sie zgra z moimi myszami



 


I parada guzikowa


pokojowy:)



sniezynkowe



z ostrokrzewem



zlociste bombiaste



 


lysolkowe balwanki :)



 


sniezynki w kwadracie



 


Dostalam tez "badziewne" bobinki ,ktore wykorzystam z pewnoscia :)



 


No i dla umilenia podniebienia przy haftowaniu dwa rodzaje herbatki jedna jajcokowa,pachnie oblednie a druga jak dla mnie typowo imbirowa :) ostra ,wykrecila w glowie ,nosie i zoladku to co niepotrzebne :) Mozna powiedziec ,ze nawet w Hameryce porzadne herbatki maja :P


Jak widac skonsumowane :)



 


 


I mimo ,ze paczucha przyszla w momencie zyciowej slabosci,czytac bol glowy typu gigant to zaparzylam herbaty (te powyzej ) ,glowa pod pache i nie bylo innej opcji.Taki ostrokrzew nie mogl sie marnowac :) Szybko,sprawnie i przyjemnie wyhaftowalam, zostala mi tylko oprawa :)Dzis zaczne kolejny zestaw :) tylko nie wiem ,ktory bo mam dylemat ;-)



 


Anka  z calego serca dziekuje :) Postaram sie rownie pieknie odwdzieczyc :)


 




 


Dziekuje bardzo za poprzednie komentarze :)

1 komentarz:

  1. cornelka2
    2014/12/16 17:15:30
    No same cacuszka Ci podarowała Anka wciągnęło Cię i ostrokrzewek zrobiony teraz bałwanek zrób bo fajnisty jest całuski
    -
    piegucha
    2014/12/16 17:45:08
    Oj, Dana! Co to za reakcje, dziecko straszysz:P
    Ciesze sie, ze sie spodobalo i tak szybko doszlo! I widze, ze trafilam, skoro tak szybko wyxxx. Kiedys ktos mi napisal na blogu, ze nie pisalby deklaracji, zeby nie psuc niespodzianki, ale raz tak wyslalam i szlo chyba z miesiac. A teraz to chyba tylko tydzien szlo, nie?
    A ja mam tak, ze deklaracje czytam na koncu. Od Iwonki dostalam spora pake, ale dopiero po dokladnym obejrzeniu calosci przeczytalam co tam zdeklarowala:P
    -
    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/12/18 16:58:37
    Ale fajne prezenty, ja też dzisiaj dostałam prześliczne serducho z taką ładną , świąteczną kartką- ale niepodziewajka- bardzo dziękuję!!!Też dzisiaj dostałam kartkę świąteczną z prezentem - śnieżynką w bielszym odcieniu bielu od pani Neli - Twoja mama potrafi zawsze coś niepowtarzalnego wyczarować- również bardzo dziękuję!!! Z pozdrowieniami - Iwona
    -
    ann_margaret
    2014/12/19 21:12:54
    Same cudowności:)) Te małe zestawy są super!
    -
    zakreconamysia
    2014/12/21 14:10:22
    Wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń