niedziela, 21 grudnia 2014

Wygrana!

Jakis czas temu zupelnie nieswiadomie skomentowalam prace Loreny i okazalo sie ,ze byl to 3300 komentarz za ktory Lorena przyznala mi nagrode -niespodzianke. We wtorek dotarla ,a co skrywala biala koperta? Niespodzianke zapakowana w celofan



A w niej same cuda :)



Igielnik wykonany haftem plaskim ,ktory jest dla mnie magia ,nie potrafie wiec tym bardziej to dla mnie cenna niespodzianka.Kocham niebieski,wiec co bede komentowac, piekna i staranna praca,tak jak lubie :)



Zawieszka o formie kola ,cudna i tez cudnie wykonczona! No i wreszcie sama stalam sie motylkiem o pieknych ,teczowych skrzydelkach,uwielbiam motyle a jeszcze sama nim byc ,rewelacja.Zawieszka rowniez w tonacji niebieskiej ,marzenie :)


 



 


Dostalam tez kartke swiateczna i pocztowke.Kartka swiateczna tez recznie robiona, ogladalam ja z pol godziny i ciagle ogladam ,i jeszcze takiej choinki nigdy nie widzialam ,wyzsza szkola jazdy!



A na deser zostawilam sobie to cudo.Jak tylko zobaczylam ten haft to zapiskalam :D Lorena juz pokazywala tego pawia u siebie na blogu i bardzo mi sie podobal za oryginalnosc i za zestaw kolorystyczny ,jest taki inny i to pieknie inny:)


No i mam i ja tego pieknisia ,wyladowal na okladce na zeszyt lub ksiazke ,patrze i wzdycham ,i bede ciagle wzdychac :)



A gdy okladke rozlozylam ,wyskoczyla toffikowa czekoladka ,wiec deser w pelnym slowa znaczeniu.Okladka zszyta perfekcyjnie ,w srodku material pod kolor ,bomba!!


 



 


Z czekoladowym uzupelnieniem calosc niespodzianki jeszcze raz !



 


 


Loreno ,bardzo dziekuje za piekna niespodzianke ,nie spodziewalam sie takiej ogromnej zawartosci,dziekuje ze dopasowalas wszystko pod moj gust,dobry z Ciebie detektyw:D Masz dar w rekach ,tworz i chwal sie a ja bede podziwiac :)DZIEKUJE !


 


 


 




 


Bardzo dziekuje za poprzednie komentarze:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz