czwartek, 28 maja 2015

Chata za miastem......

.....  zapisalam sie a co tam ,musze miec kolejnego kolosa nad ktorym bede sie znecac :)


 Kto chetny moze sie jeszcze zapisac u Fasoli :)



Wybralam najmniejsza chatke bo niestety na te wieksze nie mam wystarczajaco materialu ,braklo mi doslownie 15 kratek :( a lnu sie boje bo przy tak wielkiej pracy latwo o pomylki.


Moja chatka tez jest piekna ,owszem troche fioletow ma ale jakos to przezyje  no i  bardzo mi sie podoba :)


Material mam przygotowany ,bede wyszywac na bialej kanwie 20-stce nitkami Anchor i DMC .Nigdy materialu nie kratkuje ,nie mecze tamborkiem ,zwyczajnie mietole w lapkach :)


Tak wygladaja moje przygotowania a zaczynam po powrocie z pracy :)


SAL1


 


 




Serdecznie dziekuje za poprzednie komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz