poniedziałek, 23 stycznia 2017

Bezklachowe dobroci

Obiecałam w poprzednim wpisie ,że kolejny będzie robótkowy ale ten o wiele milszy a robótka przecież nie ucieknie :)


Tradycją już jest ,że jak obie ,Anka i ja , jesteśmy w Polsce to umawiamy się na klachy ,które trwać mogą bez końca ,tym razem się nam nie udało :( ale mimo wszystko i Mama Anki i sama Anka o mnie zadbały i obdarowały :)


Duży udział miał sam Osobisty Ojciec Anki ,który dojechał z tasią do mojej Mamy :)


Zawsze pamiętająca o mnie Pani Iwona obdarowała mnie niebieskim szalem w białe gwiazdki i kropeczki ,gipsowym aniołkiem i zabójczo rewelacyjnymi pająkowymi kolczykami :)


Dziękuję Pani Iwono za pamięć i  zawsze trafne prezenty  :)


 


swiateczneprezentystyczen2017i


Od Anki natomiast dostałyśmy z Mamą prezenty do podziału ,co komu się podoba :)


Gazetki i zestawy recyclingowe ,tymi będziemy się dzielić jak już dojadę:)


swiateczneprezentystyczen2017


 A takie cuda dostały mi się w drodze losowania ,które wymyśliła  moja Mama :) Jak zajrzycie do Niej na blog to doczytacie co i jak i dooglądacie resztę dobroci :)


Fantastyczny zestaw:) Ręczniczek z napisem Home i ptaszkami -rewelacja ,okrągły magnes Rio 2016 -wspaniała brazylijska pamiątka ,niebieskie świeczki i kadzidełka-sprawdzę zapach jak dojadę ale kolorem  już mi się podobają :),herbatki Tiramisu-muszę poczekać na degustację :),kubeczek bardzo fajny :),zawieszki świąteczne -wykorzystam a widokówka cudna do mojej kolekcji :)


swiateczneprezentystyczen2017c


Piękne wodospady , aż chciałoby się je zobaczyć na żywo :)


swiateczneprezentystyczen2017d


Moje niebieskości :)


swiateczneprezentystyczen2017f


Kubeczek może przerobię i włożę jakiś hafcik albo tylko pokoloruję ,muszę się zastanowić :)


swiateczneprezentystyczen2017g


Kochani bardzo Wam Wszystkim i Każdemu z osobna Dziękuję ,miło mnie zaskoczyliście


Mojej Mamie dziękuję za przesłanie fotek :)


 




Dziękuję za poprzednie komentarze.


Ustawiłam się w kolejce po cudne niebieskości na blogu Hafty Jarzębinowe:)

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/01/23 16:53:33
    Niespodziewajki są zawsze miłe - z pozdrowieniami - Iwona
    -
    cornelka2
    2017/01/23 17:05:20
    Super prezenty dostalysmy nie!!!!!
    -
    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/01/23 18:36:53
    Szaleństwo! :)
    -
    ella1101
    2017/01/23 21:44:10
    Super prezenty ale od Anki i jej rodzinki zawsze sa super. Pozdrawiam.
    -
    piegucha
    2017/01/24 14:05:06
    W tym roku skromnie, ale moze dzieki temu nie zapomnisz wziac ze soba do Niemcowic Losiek i konik od mamy, do jednej walizy jednak nie wszystko wchodzi, co czlowiek ma przygotowane. To czekam na kolorowanki, bo nie wiedzialam, ze lubisz!
    -
    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/01/27 09:02:57
    Piękne prezenty ;)
    -
    vr1974vr
    2017/01/28 09:37:08
    Ileż tu dobroci niespodziankowych :) Lecę do Twojej mamy by dooglądać resztę :)
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/02/09 15:18:33
    Oj , Dana - właśnie listonosz zadzwonił do drzwi z przesyłką od Ciebie, pokazał mi ją ofoliowaną i powiedział, że jest lekko rozdarta i czy ją przyjmę bo jak nie to musi ją zabrać i będę ją mogła odebrać na poczcie przy naczelniku poczty i ją otworzyć po czym będzie sporządzony protokół... Za dużo przeciwności jak na moją ciekawość...No nie, ale wspaniałości!!!!! Serce z herbacianymi różami z takimi jakie miałam w bukiecie ślubnym- prześliczne, kosmetyczka z moim ulubionym kolorze i wzorze, mufinka z życzeniami , słodkie serducha, herbatki i kosmetyki - bardzo dziękuję, sprawiłaś mi dużo oj, dużo radości - jeszcze raz dziękuję - Iwona

    OdpowiedzUsuń