sobota, 14 stycznia 2017

Podarunki

W poprzednim wpisie obiecałam ,że pochwalę się jeszcze innymi podarunkami ,które dostałam od Najbliższych :) Całe mnóstwo świątecznych ,pięknych i ciepłych życzeń świątecznych do mnie/ nas trafiło ,różnorodne i piękne kartki:) Od Szwedków ustami malowana, od małej Julii Bratanicy Męża własnoręcznie zrobiona z guziczkami i inne kupne ale bardzo eleganckie :)  Za wszystkie serdecznie jeszcze raz dziękuję :)


BNgrudzien2016


 Od mojej koleżanki Imienniczki  dostałam tak fajne prezenty ,że buzia się ciągle śmieje ,Ona wie co mnie kręci :)


Kartka z życzeniami bardzo pomysłowa  bo aniołek jest ruchomy i po wyciągnięciu jest zakładka :)  Dwa ciasta swojskie przepyszne ,które dostaję co roku i co roku smakują wyśmienicie ,ciasteczka,zestaw do Creme Brulee  i herbatkę  zimową z łośkiem :)


 


 


od Danygrudzien2016


 Herbatka  i łosiek to hit , dawno temu Anka pokazywała swoje chłopki ,wytropiłam takie na eBay ale nie kupiłam i może i dobrze bo teraz mam łośka i jest cudny!!! Poniżej zażywa aromatycznej kąpieli w moim ulubionym kubku :)


od Danygrudzien2016a


 


Od koleżanki Beaty również tradycyjnie co roku makówki o które proszę bo jadam je tylko ja a Ona robi dla całej swojej Rodzinki to miseczkę zawsze z chęcia mi podaruje i do tego jeszcze zestaw innych słodkości :)


odBeatygrudzien2016


 Od koleżanki Anety  gwiazda a na niej napis Engel z drucika ,który sama tak uformowała ,nie wiem jak bo w tym kierunku wyobraźni i zdolności mi brak ale ten napis jest obłędny !!!


 


odAnetygrudzien2016


 


I jeszcze od Niej  piękna kula w gwiazdy na świeczkę ,przez cały świąteczny czas używana bo daje ,ciepły i magiczny efekt :)


odAnetygrudzien2016a


I od Julki Bratanicy mojego Męża  piękna stajenka .Mała Artystka tworzy różne ciekawe rzeczy ,jest bardzo wszechstronna  i ma wiele oryginalnych pomysłów.Tym razem stajenka z patyczków drewnianych i kilku dodatków ,jak dla mnie rewelacja!!!


odJuliigrudzien2016


 


odJuliigrudzien2016a


 Od Synusia drewniany grzybek na szczęście ,muchomorki w Niemczech są bardzo popularnym gadżetem przynoszącym szczęście ,więc takowy dostałam i niech ten Nowy Rok będzie zdrowy i szczęśliwy do samego końca i jeszcze dłużej :) :) :)


odMaxagrudzien2016


I od Męża Mikołajkowo -świąteczny prezent .Kolczyki przyniósł mi Mikołaj do skarpety a naszyjnik Dzieciątko.


Srebro połączone z kamieniami Swarovski bardzo ładnie się na mnie prezentuje :) :)


 


odMezagrudzien2016




Bardzo dziękuję za liczne słowa uznania dla prac mojej Mamy ,szczerze należą się bardzo :)


 


Anka ,nie wiedziałam ,że wypukłość mojego obrazka Cię tak zainteresuje,wiec specjalnie dla Ciebie rozbroiłam go dziś i sfotografowałam jego wnętrze :) Właściwie ta wypukłość zrobiła się sama ,specjalnie nie główkowałam nad nią,przycięty kawałek kanwy(lekko za duży) włożyłam do dołączonej ramki i przy przymierzaniu owa wypukłość się zrobiła i tak już zostało:) Dla wypełnienia użyłam pianki a że trochę za cienka była to podwójne kółeczka wycięłam.


jakzrobicwypukloscbombki


 


jakzrobicwypukloscbombki1


 


Zamaskowałam tył dołączonym kartonikiem i to wszystko :)


jakzrobicwypukloscbombki2


 


I jest cudownie wypukłe hihihi


jakzrobicwypukloscbombki3


 


 


Kolejny wpis obiecuję ,że będzie robótkowy!!


 


 


P.S. Info z ostatniej chwili ,grzybek już profituje hihihi


dzisiejsze znalezisko :)


szczesciestyczen2017




Zapisałam się też na Candy u Kasi


1 komentarz:

  1. alkakz
    2017/01/14 15:56:11
    cudowny zestaw podarunkowy, musiałaś być bardzo bardzo grzeczna :-)
    szopka z patyczków jest genialna
    -
    cornelka2
    2017/01/14 16:47:05
    Tak tak super grzeczna bylas wszystkie prezenciki sa bardzo ladne ale serce moje skradl napis z drutu rewelacja!!!!!!! Caluski
    -
    Gość: , *.tarnowskiegory.vectranet.pl
    2017/01/14 17:06:56
    Wszystkie otrzymane podarunki wspaniałe, a zaparzacz z łosiem fantastyczny!
    Makówki uwielbiam, ale też sama ich nie robię - dostaje każdego roku w podarunku od mojej Przyjaciółki :-)
    Znaczy się Śląsk????
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    -
    damar5
    2017/01/14 17:31:49
    Znaczy sie Slask :)nawet sam jego srodek :)
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/01/14 18:25:45
    Oj , ale wspaniałe podarunki- każdy w swoim rodzaju. Ale ja jestem zawsze zachwycona podarunkami od swojego męża i tutaj brawo również dla Twojego - super!!! Muchomorek też fantastyczny i szczęśliwy - czyli nasz chłopaków na medal!!!! Pozdrawiam - chorus Iwona
    -
    damar5
    2017/01/14 19:41:03
    Pani Iwonko i Chlopaki prosze mi zdrowiec ,herbatki duzo z cytryna i miodem a na deser czosnek i duzoooo wypoczynku :)
    -
    gosiazoltek
    2017/01/14 22:20:07
    Przepiękne prezenty! Pozdrawiam :)
    -
    piegucha
    2017/01/15 01:12:56
    Oj, oj i Ty bylas bardzo grzeczna, nie tylko Twoja mama:P
    Losiek wymiata, ale o tym juz Ci pisalam:P
    Taki drucik to widzialam na zywo jak powstaje, jeden bezdomny w taki sposob dorabial na przystanku autobusowym pod centrum handlowym. Szybciutko mu szlo z wyginaniem dowolnego imienia:)
    Bardzo klimatycznie u Ciebie, az chetnie napilabym sie herbatki czy kawy przy takiej swieczce:)
    Domowe chlopaki ladnie Cie rozpieszczaja!
    Aaaa, dziekuje za wyjasnienie i zdjecia wypuklowsci :D Namol ze mnie, nie ma co, ale nie wpadlabym na Twoj pomysl a jaki prosty!
    Gratki ze znaleziska i niech sie wiecej znajduje:) W grudniu sama znalazlam 10 reali na terminalu autobusowym, a muchomorka nie dostalam:P
    -
    Gość: edytag, *.ip.rudna-net.pl
    2017/01/15 10:47:54
    Śliczne prezenty!
    Łosiek jest rewelacyjny!
    -
    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/01/15 13:00:55
    Piękne prezenty :)
    -
    daga313
    2017/01/15 20:03:26
    Wspaniałe prezenty. Łosiek to rewelacyjny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń