środa, 24 stycznia 2018

Choinka 2018 ~styczeń~

Zadając pytanie w poście u Kasi zostałam automatycznie dopisana do zabawy Choinka 2018 


W związku z tym ,że posiadam kilka ładnych świątecznych zestawów nie prostestowałam, wręcz przeciwnie uśmiechnęłam się z zadowoleniem ,że poprzez zabawę w końcu moje zestawy ujrzą światło dzienne :)


Pierwszym z nich jest Mikołajek z zestawu Orchidea ,stary jak świat hihi .Wyszyty w/g instrukcji ,od siebie dodałam tylko czerwone  koraliki Mill Hill 02013 jako "bombeczki"


Oprawiłam w dołączoną złotą rameczkę metodą na bombkę ,którą pokazywałam już  tu  a kokardka do ozdoby i wstążka do zawieszenia dopełniły całości.


A to mój nowy Mikołajek z zadowoloną miną i choinką na ramieniu :)


Choinka2018styczen


Choinka2018styczen1


 


I kilka szczegółów 


 


Choinka2018styczen2


Choinka2018styczen3


Choinka2018styczen4


 


 




Dziękuję za wszystkie komentarze ,za życzenia i miłe słowa :) Pozdrawiam ツ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz