sobota, 26 stycznia 2019

Prezentowo

Paczuszka od mojej Mamy,wręczyła mi ją na Boże Narodzenia.

Prawdziwy skarb ,wszystko zrobione przez Nią samą ,można zobaczyć jak wszechstronnie jest utalentowana:)





 A w środku:  pierniczki ,które dekorowała na warsztatach








Super ozdobione i bardzo apetyczne :) aż żal było zjeść ;-)





Makramowe drzewko ,makrama to dziedzina zupełnie nieznana ,ale youtube pomógł i stworzyła śliczną zawieszkę










Szydełkowy kwadracik ,który muszę sobie jeszcze wykończyć.W jego środku powinna być jakaś ozdoba zawieszka,koralik itp.Z pewnością znajdę sobie coś odpowiedniego :)







Szydełkowe sopelki  przyozdobione koralikiem i wstążkami w kratkę,prześliczne są






 I frywolitkowe prace ,przeróżne:  kwiatuszki








Choinki , śnieżynki,aniołek









I przepiękna makatka na bambusowym patyczku ,mnóstwo frywolitkowych elementów połączonych ze sobą

cudo  ,cudo :)












W paczce  był jeszcze aniołek ,dzwoneczkowy magnes a kupiony na katowickim jarmarku :)







Dziękuję Mamuś jeszcze raz za te cudowności ,każda praca piękna i z sercem zrobiona ,przepięknie :)





W nowym roku przyleciała też do mnie koperta z Holandii :) Oczywiście od Anki-Pieguchy :)



Bardzo spersonalizowany prezent :)

Czarna,bawełniana i chemiczna torba :)  ze świetnym napisem :)






Kartka z życzeniami na Nowy  Rok








Zestaw herbatek ,wszystkie pyszne







Smycz do kluczy z tablicą Mendelejewa :) Coś się moje Dziecko koło niej kręci ,mówi ,że super ściąga na klasówki hihi









No i teraz prawdziwa bomba :) Naparstek  ze mną  :) Mycha w łyżwie to ja !

Dla tych ,którzy niewtajemniczeni wyjaśniam ,że od urodzenia nazywana jestem Myszką  albo Mychą

a ze sportów zimowych kocham tylko łyżwy :) No to ja na tym naparstku, wypisz - wymaluj  hehe









I na koniec zestaw od Lanarte z szafirkami ,cudne są  Kwiatki kocham a szafirki w szczególności :)








 Dzienks Anka :)



I jeszcze przesyłka z ostatniej chwili :)

Kasia na swoim blogu pytała kto chce wzór i resztki mulin świetnego Mikołajka ,a że ja i moja Mama lubimy resztki bo takie dostajemy też od Anki :), to szybko skorzystałam z okazji ,napisałam do Kasi i już wczoraj przesyłka dotarła do mojej Mamy.Kasia oprócz wzoru i mulin dołożyła jeszcze motek muliny ,plastikową kanwę i śliczną widokówkę z pozdrowieniami z Krakowa :)










Dziękujemy Kasiu jeszcze raz  :)

I na koniec zdradzę tajemnicę  jaki zestaw wyciągłam z szuflady :)

Piękne ,kolorowe motylki od Bucilla ,  zestaw ten  już bardzo dawno dostałam od Anki :)przyszła na niego  pora :)










 Już sama segregacja nici będzie wielkim wyzwaniem   :)







W przyszłym tygodniu zaczynam :)





Dziękuję za poprzednie miłe komentarze :) Udanego weekendu :)

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2019/01/26 15:06:35
    Wszystko wspaniałe - z zimowymi pozdrowieniami - Iwona
    -
    cornelka2
    2019/01/26 19:27:22
    No to sie oblowilas prezentami Anka to artystka fajne naparstki wie co lubisz buziaczki
    -
    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2019/01/26 22:20:24
    Same cudowności i te apetyczne pierniczki...
    Chyba muszę się w jakieś zaopatrzyć :)
    -
    alkakz
    2019/01/27 13:51:13
    masz wyjątkowo uzdolnioną Mamę, wspaniałe prezenty dostałaś.
    -
    Gość: Marta, *.centertel.pl
    2019/01/27 15:54:04
    Świetne prezenty :)
    -
    Gość: KasiaS, *.dynamic.chello.pl
    2019/01/27 17:05:02
    Mamę masz wszechstronnie uzdolnioną!
    Czekam na motyle... zapowiada się coś pięknego :-)
    -
    piegucha
    2019/01/27 19:17:05
    Ktos tu byl grzeczny:P Powodzenia z motylami! :)
    -
    gosiazoltek
    2019/01/27 20:38:08
    Wspaniałe prezenty! Będzie cudowny Mikołajek i motylki.

    OdpowiedzUsuń