poniedziałek, 27 stycznia 2020

Prezenty od Mamy

Moja Mama nie byłaby sobą gdyby nie obdarowała mnie swoimi robótkami a te cieszą mnie zawsze niesamowicie :)
Wszystkie zawisły na choince i cieszyły moje/nasze oczy :)

I cóż tam dostałam?

Filcowe zawieszki ,biały łosiek jest przeuroczy :)


Widzicie to??? Kto obserwuje nasze blogi widział już tego ptaszorka :) Tak się Mamie podobał i zamówiłyśmy na Ali ,czekała tak długo a jak dotarł szybciutko go wyszyła i po paru tygodniach się z nim rozstała bo wiedziała ,że i mnie wpadł w oko :)
W oryginale wykorzystany ma być  jako zakładka do książki ale ja nie będę takiej ślicznoty między kartki chować .Te zwisaczki przeniosłam sobie na dół i dzięki temu mogłam zawiesić na gałązce :)
Piękny jest:)


No i przecudowne frywolitkowe śnieżynki.
Jak dobrze ,że przekonałam Mamę do nauki frywolitkowania bo dzięki temu moja choinka cudnie wygląda z tymi ozdobami :)




I całość niespodzianki 



Mamuś jeszcze raz serdecznie dziękuję.

~~~~~~~~~~~~~~~

Dzięki za poprzednie komentarze.


KasiaS.dialogi na dwa blogi się nam udały :)
Dzięki za SALowe namiary ,myślałam ,że jakieś mniejsze hafty haftujecie w związku z tym podziękuję tyle UFOków jeszcze mi w szafce zalega trzeba się z nimi powoli rozprawiać :) 


11 komentarzy:

  1. śpiący łosiek podbija serca :) fajnie było mamę przekonać do nowych technik, frywolitka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne prezenty, ptaszek jest piekny tez wlasnie sie za niego zabieram. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie ze sprawilam Ci radosc nie martw sie wzorek kardynalka mam wiec zrobie go sobie i juz mam plam jak go oprawie buziaczki

    OdpowiedzUsuń


  4. Prezenty sa super , ale reniferek jest przecudny .Z pozdrowieniami - Iwona


    OdpowiedzUsuń
  5. Widac, ze mama Cie kocha :) A reniferki mam podobne w roznych kolorach, dostalam kilka lat temu od Agaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne prezenty!
    Pozdarawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności, z sercem zrobione - i to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dana - ten pastelowy roz jest trafiony , a serca zawsze to moj ulubiony motyw .Super kartka z misiolkiem i sliczna zawieszka oczywiscie w serducha taka delikatna i zrobiona tylko dla mnie!!!!!Bardzo dziekuje za mila niespodzianke !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dana! Prezenty zwłaszcza od Mamy zawsze cieszą :-) W tych prezentach jest blisko Ciebie :-) Magia serca zaklęta w drobiazgach :-)
    Też mam ufoki, ale czasem nie mogę przejść obojętnie obok kolejnej zabawy :-)
    serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka, a na dzień mamy teraz trzeba się zrewanżować i piękny prezent też wykonać albo kupić po prostu. Sama talentu nie mam dlatego zdecydowanie kupuję podarunki. Na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy jest mnóstwo godnych uwagi produktów. Od kubków po blendery i nawet nawilżacze powietrza czy fotele bujane. Zależy jakie mamy środki na zakup i co tak naprawdę nasza mama potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń